Zoekfilters
Resultaten (7)
morgen verzonden
Bitsing / druk 1
garanties voor groei
|| Hardcover || Frans De Groot || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Omzet, groei en rendement met een gegarandeerd resultaat
Met dit boek in handen heb je de garantie dat je doelen realiseert.
Aan de hand van zeven revolutionaire stappen helpt BITSing je deze doelen te bereiken:
* formuleer je meest essentiële doel
* maak de juiste keuzes en focus op basis van harde feiten
* ontdek het 'gouden ei', waarmee je onverslaanbaar bent
* leer de acties om je hele doelgroep te mobiliseren
* word effectief
* voorspel de resultaten en rendementen van je acties
* waarborg de co...
morgen verzonden
Handboek voor onderzoeksjournalisten / Druk 1
Van vermoeden tot verhaal
2022 || Hardcover || Luuk Sengers || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Hoe onderzoek je een vermoeden? Hoe verwerk je een berg droge feiten tot een overtuigend verhaal?
Dit officiële handboek van de Nederlands-Vlaamse Vereniging van Onderzoeksjournalisten behandelt de internationaal vermaarde Story-Based Inquiry methode: een snelle en effectieve manier om journalistiek onderzoek te organiseren en uit te voeren. Daaromheen behandelen de auteurs de sociale, psychologische, juridische, financiële, ethische en maatschappelijke aspecten van onderzoeksjournalistiek.
Het boek is rijk aan praktische tips, concrete stappenplannen, handige checklisten en sprekende voorbeelden uit Vlaamse en Nederlandse media. Veel adviezen zijn nooit eerder opgeschreven of gepubliceerd. De auteurs zijn praktiserende onderzoeksjournalisten of op een andere manier bij het dagelijks werk van onderzoeksjournalisten betrokken. De meesten hebben bovendien didactische ervaring...
morgen verzonden
Jammer, maar helaas
80 jaar Wim T. Schippers
2023 || Hardcover || Ru de Groen || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
‘L’art pour l’art. Ik voel me aangetrokken tot dit zinloze gedoe. Dat je spulletjes maakt waar niemand op zit te wachten, maar die toch iets in je losmaken.’
Wim T. Schippers is een pionier in de Nederlandse artistieke wereld. Zijn werk heeft generaties geïnspireerd en vermaakt met zijn unieke humor en originaliteit. Dit boek is een eerbetoon aan zijn briljante geest en ongekende verbeeldingskracht. Van beeldende kunst tot televisie, van theater tot radio, en van stripscenarist tot t...
morgen verzonden
Great to Cool
braincandies met een bite
2011 || Hardcover || Rene C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. Het Amerikaanse McCann gaf hem de kans van zijn leven! Hij werkte aan grote campagnes van Goodyear tot Coca-Cola, van Ola tot L'Oréal, van Nestlé tot H&M. Begin jaren '90 begon hij zijn eigen bureau, BBCW. Sinds 2000 geeft hij keynotes, gastcolleges en adviseert hij als brainagent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's.
Great to Cool i...
morgen verzonden
I'm hungry
starten, accelereren en innoveren
2013 || Hardcover || Ruud Hendriks e.a. || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
100 ideeën om een succesvol bedrijf te lanceren
Klopt mijn business model? Hoe vind ik investeerders? Hoe verbeter ik mijn productie? Hoe financier ik verdere groei? Waar moet ik op letten bij het aannemen van nieuwe medewerkers? Welke strategische keuzes maak ik?
In korte praktische hoofdstukken leggen de auteurs uit hoe een startend bedrijf in deze tijd sneller en beter kan groeien. Ze maken duidelijk hoe investeerders door een strenge selectie hun risico's kunnen beperken en hun rendement...
morgen verzonden
Je doet het toch wel gratis?
Influencer Marketing voor professionals
2019 || Hardcover || Mascha Feoktistova e.a. || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien welke opties er zijn, hoe de spelers in deze business zich gedragen en wat je moet doen om te scoren met je campagne. Ze halen cases en voorbeelden aan om te laten zien waar he...
morgen verzonden
Dwars door alles heen
Levenslessen van een manager die door ziekte beter wordt
2021 || Hardcover || Jeroen Mol || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Zeer openhartig beschrijft Jeroen Mol hoe het overleven van kanker voor hem positief uitpakte. De diagnose slingerde hem in een achtbaan van ervaringen, emoties en schijnbaar onmogelijke dilemma's. Dit boek is er voor iedereen die heeft ervaren dat je energie op kan raken. Dat herstel geen lineair proces is. Dat ontspanning ruimte geeft voor stress. En dat vervelen helemaal zo gek nog niet is. Jeroen vertelt beeldend over alle keren dat hij zijn neus stootte. Hoe vind je je weg in de hectiek ...