Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

26,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 25,18
+
Bestel

Rapporteren in de hulp- en dienstverlening / Druk 5

2018 || Paperback || Judith ter Horst || Coutinho || ook als eBook

In het verlengde van goede hulpverlening ligt goed rapporteren over cliënten. Een goed rapport is een middel om de hulpverlening vast te leggen en verder te brengen. Het vormt een verantwoording van de gekozen werkwijze en het kan een onderbouwing zijn van keuzes en adviezen. Het is het visitekaartje van de schrijver, van de organisatie die hij vertegenwoordigt en van de beroepsgroep hulp- en dienstverleners als geheel.

In Rapporteren in de hulp- en dienstverlening staat schrijven centraal. ...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Oplossingsgerichte vragen / Druk 4

Handboek oplossingsgerichte gespreksvoering

2018 || Paperback || Fredrike Bannink || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Banninks bestseller Oplossingsgerichte vragen: Handboek oplossingsgerichte gespreksvoering heeft als doel gespreksvoering simpel en positief te maken in de (geestelijke) gezondheidszorg, het onderwijs, management, leidinggeven, coaching en mediation. Het beoogt cliënten te helpen een nieuw en beter leven op te bouwen.

Oplossingsgerichte gespreksvoering draait om het vinden van dat wat voor deze cliënt op dit moment in deze context werkt. Cliënten worden uitgenodigd anders te denken, hun g...