Zoekfilters

Auteur
Alexander Osterwalder (2)
Bronis Verhage (2)
Teun den Dekker (2)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsvorm
Paperback (28)
Hardcover (3)
Categorie
Marketing (3)
Businessmodel (2)
Exact, Techniek & Onde... (2)
» Toon alle opties (2)
Verschijningsjaar
2021 (7)
2020 (5)
2023 (5)
» Toon alle opties (4)
Taal
Nederlands (30)
Uitgever
Noordhoff (18)
Pearson Benelux B.V. (3)
Vakmedianet (3)
» Toon alle opties (3)
NUR
Management algemeen (6)
Marketing (4)
Economie, recht en bed... (3)
» Toon alle opties (2)

Resultaten (32)

69,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

54,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

74,95
Levertijd: 22 werkdagen
+
Bestel

Global Marketing / 8th Edition

2020 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson || ook als eBook

Learn and develop skills involving strategic global marketing decision-making Global Marketing, 8th Edition, by Hollensen continues to be the most up-to-date and comprehensive text of its kind, with cutting-edge case studies and a focus on the impact of new technologies and perspectives on international marketing. For nearly twenty years this title has been the definitive, truly international guide to marketing. During that time, borders have become ever more transient and this book more cent...

51,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Algemene economie voor het bedrijf / Druk 1

Macro-, meso- en micro-economie voor de onderneming

2022 || Paperback || Hieronimus van Sassen || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Economische kennis speelt een hoofdrol bij het opzetten en voortbestaan van iedere commerciële organisatie. De methode Algemene economie voor het bedrijf geeft een integraal beeld van het samenspel tussen economie in het groot, economie in de directe omgeving van het bedrijf en de economie in de onderneming zelf.

De samenhang die deze methode zo aanbrengt tussen de macro-, meso- en micro-economie, maakt dat s...

42,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Prikkel de Koopknop / Druk 3

Kansen voor het fysieke winkelspel - nu en in de toekomst

2017 || Paperback || Carin Frijters || Carin Frijters || met inkijkexemplaar

Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis.

Prikkel de Koopknop − dat alweer zijn derde druk beleeft − helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen i...

65,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Business Partner B1 Coursebook w/eBook MEL MyGrammarLab A1 to C2

2024 || Paperback || Margaret O'Keeffe e.a. || Pearson

Dit pakket bevat: Business Partner B1 cursusboek met een e-boekversie, een online Business Partner B1-werkboek op MyEnglishLab en een acces card voor Elementary, Intermediate en Advanced niveaus van MyGrammarLab.

26,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 25,60
+
Bestel

Kennismaken met Lean / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Wijnand Hoek e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Dit boek is bestemd voor iedereen die meer wil weten over Lean. Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.

Het boek geeft samenhang en betekenis aan de Lean-principes, de Lean-technieken en de Lean-cultuur. Het boek biedt tevens concrete handvatten en ...

44,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4

2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!

Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...

23,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 22,79
+
Bestel

Excellent onderhandelen

een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling

2007 || Paperback || Roger Fisher e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

'Excellent onderhandelen' (in het Engels 'Getting to Yes') van Roger Fisher is al ruim twintig jaar hét standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures verwikkeld bent - in alle onderhandelingssituaties bewijst dit model z'n dienst.

Principieel onderhandelen betekent dat de partijen in een 'conflict' op zoek gaan naar de oplo...

27,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 26,13
+
Bestel

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap / Druk 100

2010 || Paperback || Stephen R. Covey || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap' van Stephen Covey vormt al jarenlang wereldwijd een inspiratiebron voor iedereen en leert ons hoe we de kwaliteit van ons persoonlijk leven, diensten en organisaties kunnen verbeteren. Covey heeft met zijn boek een miljoenenpubliek bereikt en zijn inzichten over leidinggeven hebben het leven en werken van velen ingrijpend veranderd. Zijn filosofie is van alle tijden en blijkt steeds opnieuw jonge generaties aan te spreken.