Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (6)
2018 (3)
2014 (2)
» Toon alle opties (2)
2017 (2)
2022 (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Utrecht (14)
Haagse Hogeschool (HHS... (4)
Hogeschool Rotterdam (4)
» Toon alle opties (3)

Resultaten (17)

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Value Proposition Design

How to Create Products and Services Customers Want

2014 || Paperback || A Osterwalder || John Wiley and Sons Ltd

The authors of the international bestseller "Business Model Generation" explain how to create value propositions customers can't resist "Value Proposition Design" helps you tackle a core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools you need to succeed. Using the same stunning visual format as the authors' global bestseller, Business Model Generation,...

37,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Innovation and Collaboration in the Digital Era

2021 || Paperback || Jara Pascual || De Gruyter

Innovation and Collaboration in the Digital Era provides a holistic approach to collaborative innovation, innovation management and innovation leadership. It is full of practical advice and includes 34 interviews with high-level politicians, innovation industry leaders, academics and entrepreneurs discussing the reality of innovation and how to create change for a positive impact. Many quotes are included from researchers and practitioners in the innovation field who have participated as gues...

25,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 24,69
+
Bestel

De verborgen impact

Alles voor een eco-positief leven

2017 || Paperback || Babette Porcelijn || Q || met inkijkexemplaar

Dit boek geeft inzicht in onze impact op de planeet. Die impact vindt grotendeels plaats buiten ons zicht en hij is groter dan we denken. Pas als je weet waar de grootste problemen zitten, kun je echt effectief verduurzamen.

De verborgen impact biedt houvast voor mensen die hun negatieve impact op de planeet willen ombuigen in een positieve.

12,69
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Nudge

The Final Edition

2021 || Paperback || Richard H. Thaler e.a. || Penguin

*Once again a New York Times bestseller! First the original edition, and now the new Final Edition* An essential new edition revised and updated from cover to cover of one of the most important books of the last two decades, by Nobel Prize winner Richard H. Thaler and Cass R. Sunstein More than 2 million copies sold Since the original publication of Nudge more than a decade ago, the title has entered the vocabulary of businesspeople, policy makers, engaged citizens, and consumers everywhere. ...

26,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 25,18
+
Bestel

Basisboek schrijven voor media / Druk 1

Van journalistieke content tot infotainment

2021 || Paperback || Wouter Janssen || Coutinho || ook als eBook

Voor een goed geschreven boodschap bestaat altijd publiek. Wat een tekst goed maakt, hangt vooral af van de specifieke context waarin en waarvoor de tekst is geschreven. Basisboek schrijven voor media biedt studenten alle nodige handvatten om in elke situatie de juiste keuzes te maken.

Het boek concentreert zich op de belangrijkste vragen die je als schrijver moet stellen en de mogelijkheden die dat oplevert. De auteur behandelt genres als nieuwsberichten, interviews en reportages aan de hand...

82,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 78,80
+
Bestel

Marketingcommunicatie in 14 stappen / Druk 2

2021 || Paperback || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Heldere weergave van relatie tussen marketing- en marketingcommunicatiestrategie;

- behandelt nieuwste inzichten en modellen;

- geïntegreerde benadering van on- en offline.

Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Daarbij komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding op de beroepspra...

32,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Business Model Generation

A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers

2010 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || John Wiley and Sons Ltd || ook als eBook

Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation.Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powe...

11,95
Vandaag besteld,
dinsdag verzonden
+
Bestel

Blockchain Revolution

How the Technology Behind Bitcoin and Other Cryptocurrencies Is Changing the World

2018 || Paperback || Don Tapscott e.a. || Penguin

The first, foundational book on blockchain technology, from the bestselling author of Wikinomics Don Tapscott and blockchain expert Alex Tapscott, now in paperback with a new preface and chapter explaining recent developments in the world of blockchain, including cryptoassets, ICOs, smart contracts, and more.

"This book has had an enormous impact on the evolution of blockchain in the world."

-Satya Nadella, CEO, Microsoft Corporation

In this revelatory book, Don and Alex Tapscott bring us a...

57,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7

theorieën over media-impact

2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...

16,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Tiny Habits

The Small Changes That Change Everything

2022 || Paperback || BJ Fogg || HarperCollins

New York Times Bestseller | A habit expert from Stanford University shares his breakthrough method for building habits quickly and easily. With Tiny Habits youll increase productivity by tapping into positive emotions to create a happier and healthier life. Dr.

Foggs new and extremely practical method picks up where Atomic Habits left off.

There are many great books on the topic [of habits]: The Power of Habit, Atomic Habits, but this offers the most comprehensive, practical, simple, and comp...