Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Aeres Hogeschool (2)
Haagse Hogeschool (HHS... (2)
Hogeschool Rotterdam (2)
» Toon alle opties (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Resultaten (3)

54,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

85,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Grondslagen van de marketing / Druk 10

2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;

- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;

- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...

47,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 44,65
+
Bestel

Ons voedsel / Druk 6

over wat erin zit, hoe het wordt gemaakt en wat het met ons doet

2016 || Hardcover || Frans M. de Jong || Fontaine uitgevers

Ons voedsel,over wat erin zit, hoe het wordt gemaakt & wat het met ons doet.

We staan in de huidige tijd ver af van ons dagelijks brood: vaak hebben we eigenlijk geen idee van de oorsprong van ons voedsel. Niet zo verwonderlijk, met alle 'hightech foods' die op de markt worden gebracht. Het enorme aanbod en slimme marketingtrucs maken het de consument niet gemakkelijk om dagelijks verantwoorde keuzes te maken.

Dit unieke naslagwerk bevat alle informatie over ons voedsel: wat erin zit, hoe he...