Zoekfilters
› Hogeschool Rotterdam (6)
› Haagse Hogeschool (HHS... (3)
› Christelijke Hogeschoo... (2)
» Toon alle opties (3)
Resultaten (7)
morgen verzonden
Reflecteren de basis / Druk 4
Op weg naar bewust en bekwaam handelen
2020 || Paperback || Mirjam Groen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De roep om reflectie blijft klinken in alle lagen van de samenleving. Jij draagt daarin als professional een bijzondere verantwoordelijkheid. Van jou wordt voorbeeldgedrag verwacht. Dat vereist dat je kritisch kunt kijken naar je eigen handelen en dat je kunt omgaan met professionele dilemma’s. Dat je kunt reflecteren op eigen professioneel gedrag.
Reflecteren: de basis helpt je om je een reflectieve denkwijze eigen te maken. Het boek geeft je de handvatten om
je reflectievaardigheid te ont...
morgen verzonden
Praktisch Bedrijfsrecht / Druk 5
2022 || Paperback || Joris Fiers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Sterke koppeling tussen de theorie en de praktijk;
- sluit aan bij de belevingswereld van hbo-studenten;
- bevat veel voorbeelden en oefencasussen.
Praktisch Bedrijfsrecht biedt inzicht in de belangrijkste juridische zaken die zich afspelen in het bedrijfsleven. Onderwerpen als rechtsvormen, vestiging, (koop)overeenkomsten, aansprakelijkheid, intellectueel eigendom, faillissement, personeel, mededinging, personen- en familierecht en internationale handel komen aan bod. Dit boek geeft docent...
Operationeel personeelsmanagement / Druk 6
2023 || Paperback || Irene Schoemakers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Praktijkgericht en volledig aangepast aan nieuwe ontwikkelingen op het gebied van personeelsmanagement;
• logisch opgebouwd met delen die elk apart bestudeerd kunnen worden;
• met uitgebreide online ondersteuning.
Operationeel personeelsmanagement biedt toekomstige personeelsmanagers duidelijke, praktijkgerichte uitleg over de functie van goed personeelsbeleid in een modern bedrijf. In het boek staat het praktische, uitvoerende personeelswerk binnen bedrijven en organisaties centraal....
Word informatievaardig! / Druk 4
Digitale informatie selecteren, beoordelen en verwerken
2023 || Paperback || Saskia Brand-Gruwel e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Handleiding voor het zoeken, selecteren en verwerken van digitale informatie;
- helpt bij het formuleren van een goede onderzoeksvraag;
- ook geschikt voor het beantwoorden van complexere informatievragen.
Word informatievaardig! biedt handvatten om efficiënt en kritisch om te gaan met informatie op het internet en in wetenschappelijke databases.
Het boek behandelt de volgende vier thema’s:
Werkwijze voor een goede onderzoeksvraag;
strategieën om informatie te vinden;
beoordelingscriter...
morgen verzonden
Bedrijfskunde: de basis / Druk 6
2020 || Paperback || Gert Alblas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bedrijfskunde de basis is een praktijkgericht, overzichtelijk boek met veel aandacht voor didactiek. Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft de inrichting en besturing van bedrijven vanuit verschillende invalshoeken. Deel twee behandelt de functionele deelgebieden en ontwerp- en besturingsvraagstukken. In het derde deel staan de processen binnen het bedrijf als geheel centraal. Ieder hoofdstuk start met een casus uit de beroepspraktijk en sluit af met vraagstukken en cases...
Projectmanagement / Druk 9
2023 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Projectmanagement laat studenten op een unieke en laagdrempelige manier kennismaken met projectmatig werken om projecten succesvol aan te pakken. Niet alleen in het bedrijfsleven, ook in het onderwijs worden steeds meer werkzaamheden projectmatig aangepakt, denk aan uitgebreide studieopdrachten, interne projecten en projecten tijdens stage en afstuderen.
morgen verzonden
Basisboek customer journey / Druk 2
Een inleiding in het vakgebied
2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...