Zoekfilters

Verschijningsvorm
Hardcover (2)
Verschijningsjaar
2017 (2)

Resultaten (3)

29,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Van buiten naar binnen

klantcontact & interactie in het publieke domein

2017 || Paperback || Frank de Goede e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar

Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. De wereld van dienstverlening mengt zich door webcare en online media met die van communicatie. En raakt met co-creatie, crowdsourcing en communities de gemeentelijke ambities met participatie.

Tegelijkertijd blijft de echte verbetering op klantcontact en interactie uit. Investeringen ...

31,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Make, Buy or Ally?

bewust kiezen voor zelf doen, uitbesteden of samenwerken

2016 || Hardcover || Ivar Davids e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar

'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)?' Dit zijn vragen waar veel organisaties mee spelen tijdens de transformatie richting 100% relevantie voor al hun stakeholders.

"Make, Buy or Ally?" helpt je bij het maken van deze keuzes om als organisatie van de toekomst bestaansrecht te behouden. Het boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visie op het succesvol organiseren van al je bedrijfsactiviteiten. H...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Zet je klant centraal!

bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie

2017 || Hardcover || Roy Klaassen e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar

Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal?

Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te v...