Zoekfilters
› Marketing (11)
› Marketingcommunicatie ... (4)
› Online marketing & e-b... (3)
» Toon alle opties (2)
Resultaten (13)
Strategische marketingplanning / Druk 7 (e-book)
theorie, technieken, toepassingen
2017 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.
Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?
* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;
* perfecte combinatie van theorie en praktijk;
* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.
In Strategische marketingp...
Reader Selected Marketing Topics (E-book)
capita Selecta uit "Retailmarketing"en "Business Marketing Management"
2017 || E-book via Bookshelf || Noordhoff
..
Basiskennis marketing / Druk 5 (e-book)
2016 || E-book via Bookshelf || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten.
Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?
* Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;
* focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;
* met handige online ondersteuning.
Het NIMA Basiskennis Marketing-examen biedt een voortreffelijke basis voor he...
Operationele verkoopcyclus / Druk 2 (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Rene van Hoften || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement. Het richt zich op de individuele verkoopmedewerker van de binnen- en buitendienst. Operationele Verkoopcyclus maakt het verkoopproces inzichtelijk en leert studenten om zelf een operationeel verkoopplan op te stellen.
Waarom kiezen voor Operationele Verkoopcyclus?
* Focust op het operationele vlak van sales;
* toegankelijk en helder geschreven;
* geschreven voor de individuele ve...
Marketingstrategie / Druk 6 (e-book)
praktische inzichten voor een succesvol marketingplan
2017 || E-book via Bookshelf || Ruud Frambach e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.
Waarom kiezen voor Marketingstrategie?
* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;
* centrale rol voor het strategische keuzeproces;
* toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd.
Om succesvol te zijn en te blijven mo...
Commerciële calculaties 2 / Druk 6 (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
Het event als strategisch marketinginstrument / Druk 2 (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Dorothé Gerritsen e.a. || Coutinho
In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerwaarde. Dit boek gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.
Het event als strategisch marketinginstrumen...
Business marketing / Druk 6 (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van Business-to-Business-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit.
Waarom kiezen voor Business marketing?
* Uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;
* bevat de belangrijkste trends en ontwikkelingen;
* met extra online ondersteuning.
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer tradition...
Marketingcommunicatie in 14 stappen (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018!
Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strate...
Commerciële calculaties 1 / Druk 7 (e-book)
rekenen op Nima A-niveau
2017 || E-book via Bookshelf || John Smal || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Commerciële calculaties 1 biedt je een systematisch en duidelijk overzicht van het type calculaties dat op het NIMA A-examen aan de orde kan komen. Het boek is zeer populair vanwege de heldere opgaven, de begrijpelijke uitleg en de vele praktijkvoorbeelden.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 1?
* Goede voorbereiding op het calculatiedeel van het NIMA A-examen;
* geeft je een goed inzicht in commerciële berekeningen;
* gericht op zowel strategische als operationele plannen.
Commerciële...