Zoekfilters
› Marjolein Visser (17)
› Wil Michels (12)
› Berend Sikkenga (11)
» Toon alle opties (61)
› Karel Jan Alsem (6)
› Danny Oosterveer (5)
› Frank Quix (5)
› Robin van der Werf (5)
› André Heezen (4)
› Co Bliekendaal (4)
› Fred van Raaij (4)
› Gerbrand Rustenburg (4)
› Guy van Liemt (4)
› John Smal (4)
› Kees Gelderman (4)
› Ko Floor (4)
› Ruud Frambach (4)
› Ton de Gouw (4)
› Allert de Geus (3)
› André Weber (3)
› Barry de Waal (3)
› Bert Thobokholt (3)
› David den Besten (3)
› Ed Nijssen (3)
› Hein van der Hart (3)
› Margot Bouwman (3)
› Martin Westbeek (3)
› Martin van der Sluis (3)
› Mike Berry (3)
› Niko van der Sluijs (3)
› René van Hoften (3)
› Ad Bone (2)
› Andy Mosmans (2)
› Arnold Steenbeek (2)
› Bart van Ratingen (2)
› Berry Veldhoen (2)
› Edwin Kooge (2)
› Eric Boot (2)
› Erik Kostelijk (2)
› Gebrand Rustenburg (2)
› Gerard Minnaar (2)
› Gert Koot (2)
› Hans Hylkema (2)
› Hans Vosmer (2)
› Hans Vosner (2)
› Herman Koot (2)
› Jeske Nederstigt (2)
› Joep van Rensch (2)
› Leon Kruitwagen (2)
› Natasha Walk (2)
› Niels Dekker (2)
› Patrick van Thiel (2)
› Paul Riegen (2)
› René Susan (2)
› Stephan van Slooten (2)
› Suzanne de Bakker (2)
› Theo Poiesz (2)
› Tom Spanjaard (2)
› Ton Borchert (2)
› Ton van Vugt (2)
› Uta Meier (2)
› Wilfred Achthoven (2)
› Wim Biemans (2)
› Wouter de Vries (2)
› Commerciële Economie (9)
› Communicatie (7)
› Ondernemerschap & Reta... (7)
» Toon alle opties (29)
› Ad Ondernemerschap & R... (6)
› Finance & Control (6)
› Global Marketing en Sa... (6)
› Ad Sales & Accountmana... (4)
› International Event Ma... (4)
› Technische Bedrijfskun... (4)
› Ad Eventmanager (3)
› Creative Business (3)
› Facility Management (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Business... (3)
› International Hotel & ... (3)
› International Tourism ... (3)
› Marketing of Social Bu... (3)
› Ondernemen (3)
› Sales & Accountmanagem... (3)
› Accountancy (2)
› Ad Commerciële Econom... (2)
› Ad Crossmediale commun... (2)
› Ad Diermanagement (2)
› Bedrijfskunde (2)
› Bouwkunde (2)
› Crossmediale communica... (2)
› Fashion & Textile Tech... (2)
› Internationale Communi... (2)
› Logistics Management (2)
› Sportcommunicatie (2)
› Marketing (52)
› Marketingcommunicatie ... (12)
› Management & bedrijfsk... (8)
» Toon alle opties (15)
› Online marketing & e-b... (7)
› Communicatie & Talen (5)
› Exact, Techniek & Onde... (5)
› Onderzoeksvaardigheden (5)
› Sales (4)
› Bedrijfseconomie (3)
› Bedrijfskunde & ondern... (3)
› Dienstenmarketing (3)
› Hospitality, Toerisme ... (3)
› Marktonderzoek (3)
› Strategische communica... (3)
› Communicatie (2)
› Logistiek & Inkoop (2)
› Strategische marketing (2)
› Hogeschool Rotterdam (17)
› Saxion (11)
› Hogeschool Utrecht (9)
» Toon alle opties (9)
Resultaten (143)
Bouwkunde & Smart Building Tabellenboek / Druk 5 (ebook)
2023 || E-book via Bookshelf || Ad Bone || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Bouwkunde & Smart Building – Tabellenboek is een ideaal naslagwerk voor elke bouwkunde-student in het hbo en mbo , maar zeker ook voor studenten die de mbo-opleiding smart building volgen.
In de wereld van de bouw- en infratechniek neemt het aantal producten jaarlijks toe. Tegelijkertijd neemt de complexiteit van de bouwkundige en bouwfysische berekeningen toe. In dit tabellenboek worden de meest relevante en actuele berekeningen behandeld. Het boek start met korte hoofdstukken ov...
Inleiding tot de marketing / Druk 6 (e-book)
2024 || E-book via Bookshelf || Bronis Verhage || Noordhoff || met inkijkexemplaar
• Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
• leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
• nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed v...
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
-[ state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...
maandag verzonden
Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8
2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;
- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;
- veel praktijkvoorbeelden en cases.
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.
In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...
maandag verzonden
Basisboek Sales / Druk 3
2021 || Paperback || Robin van der Werf || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;
• sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales;
• rijke digitale ondersteuning met o.a. toetsen, opdrachten, cases en Kennisclips
Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Alle belangrijke thema’s van de salesdiscipline komen aan bod, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagemen...
Salesvaardigheden / Druk 2 (e-book)
2016 || E-book via Bookshelf || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.
Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?
• brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij
• ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek
• handige voorbeeldvideo's van verk...
maandag verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
Strategische marketingplanning / Druk 7 (e-book)
theorie, technieken, toepassingen
2017 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.
Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?
* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;
* perfecte combinatie van theorie en praktijk;
* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.
In Strategische marketingp...
maandag verzonden
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
Strategische en operationele marketingplanning-Kernstof B / Druk 7 (e-book)
2019 || E-book via Bookshelf || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;
- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen (2019);
- veel praktijkvoorbeelden en cases.
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management.
In het boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de vers...