Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (2)
morgen verzonden
Digitale verleiding
hoe beinvloedingsprofielen de online marketing op z n kop zetten
2013 || Paperback || Maurits Kaptein || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
'Onmisbaar voor wie wil weten hoe hij het koop- en beslisgedrag van zijn potentiële klanten kan beïnvloeden.' - Marketingfacts
Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel wel heeft? Het antwoord is: de manier waarop een verkoper kan inspelen op individuele voorkeuren en behoeften.
Maurits Kaptein ontwikkelde een techniek om ook online bezoeke...
morgen verzonden
Customer experience in de praktijk
klantervaring als spil van uw bedrijf
2014 || Paperback || Manfred van Gurchom || Atlas Contact
'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren.
Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering...