Zoekfilters
› Hogeschool Rotterdam (15)
› Saxion (9)
› Hogeschool Utrecht (6)
» Toon alle opties (3)
› Technische Bedrijfskun... (5)
› Bedrijfskunde (4)
› Bouwkunde (4)
» Toon alle opties (20)
› Ondernemerschap & Reta... (4)
› Commerciële Economie (3)
› Facility Management (3)
› Finance & Control (3)
› HBO-ICT (3)
› Hotel Management (3)
› Accountancy (2)
› Ad Engineering (2)
› Ad Facility Management (2)
› Bestuurskunde/Overheid... (2)
› Built Environment (2)
› Business IT & Manageme... (2)
› Human Resource Managem... (2)
› Integraal Bouwmanageme... (2)
› Learning and Developme... (2)
› Logopedie (2)
› Managing New Retail (2)
› Marketing of Social Bu... (2)
› Tourism Management (2)
› Boom (45)
› Van Duuren Media (25)
› Van Haren Publishing (12)
» Toon alle opties (20)
› Pelckmans (5)
› BIS Publishers (4)
› Lev. (4)
› S2 Uitgevers (4)
› Bohn Stafleu van Loghu... (3)
› Brave New Books (3)
› Maklu, Uitgever (3)
› Management Impact (3)
› Mediawerf (3)
› Uitgeverij Thema (3)
› Vakmedianet (3)
› Business Contact (2)
› Circle Publishing (2)
› Concept uitgeefgroep (2)
› Elix Uitgevers (2)
› Lannoo (2)
› Pearson (2)
› Vrije Uitgevers, De (2)
› Warden Press (2)
Resultaten (184)
morgen verzonden
Middle Management / Druk 4
2021 || Paperback || Ton van Vught || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gebaseerd op actuele management theorieën;
- uitstekende voorbereiding op het NEMAS-examen;
- sluit direct aan bij de praktijk.
Middle Management biedt je de perfecte theoretische basis om als manager aan de slag te kunnen gaan. Het boek is bovendien de optimale voorbereiding op het NEMAS-examen Middle Management.
Middle Management is opgebouwd rond dertien managementvraagstukken, zoals: Wat is management? Hoe geef je leiding? Hoe bouw je een organisatie? Hoe kom je tot besluitvorming?
Ied...
morgen verzonden
Online invloed / Druk 1
Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen
2021 || Paperback || Bas Wouters e.a. || Boom
Beïnvloeden van het gedrag van de bezoeker van websites doe je niet zozeer met rationele argumenten, maar door het onbewuste brein te activeren.
Minimaal tachtig procent van onze keuzes maken we met ons instinctieve, onbewuste brein, stelt Daniel Kahneman, Nobelprijswinnaar en auteur van Thinking, fast and slow. Betere online resultaten bereik je door dit onbewuste brein te begrijpen: hoe mensen denken, waarom ze klikken, en hoe ze reageren op boodschappen.
Online invloed bestaat uit drie de...
morgen verzonden
Marktonderzoek - design
Door de boom het bos zien
2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar
Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.
Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...
morgen verzonden
Managementvaardigheden voor projectleiders / Druk 6
2021 || Paperback || Cees Rosman e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
‘Managementvaardigheden voor projectleiders’ behandelt alle facetten van samenwerking en communicatie binnen projecten. Centraal staat de projectleider die samen met zijn team werkt aan het realiseren van projectresultaten. Het boek bestaat uit drie delen. In deel I wordt de theorie van leiderschap en leidinggeven beschreven. Deel II gaat over de projectleider in de dagelijkse praktijk. Aan de orde komen teamontwikkeling, probleemhantering, communicatie en persoonlijk leiderschap. In dee...
morgen verzonden
180 Business Hacks (Heruitgave)
Inspirerende hacks om nét even anders te kijken naar je werk
2021 || Paperback || Roel de Graaf || Boom || met inkijkexemplaar
Elke hack leert je op een aardige en uitdagende manier net even anders naar een bepaald aspect van je werk te kijken.
Soms heb je wat inspiratie nodig. Iets om je te helpen om los te komen. Om dingen op een andere manier te zien. Dit boek geeft je 180 hacks om je aan het (om)denken te zetten en je tot een andere manier van kijken te verleiden. Lange teksten werken daarvoor vaak niet en geven je niet het inzicht dat je zoekt. Een quote, iets wat blijft hangen, werkt vaak veel beter. ‘Ze zett...
morgen verzonden
Klanten zijn eigenlijk net mensen
En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
2021 || Paperback || Jos Burgers || Boom
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn…
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten den...
morgen verzonden
Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt
2021 || Paperback || Dale Carnegie || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
How to Win Friends and Influence People verscheen voor het eerst in 1936. Deze wereldwijde bestseller is tijdloos en nog steeds zeer relevant. Het heeft al miljoenen mensen geholpen, zowel zakelijk als privé. Nu kun jij lezen hoe je het maximale uit jezelf haalt. Succes komt voornamelijk door het vermogen om ideeën te uiten, leiderschap te tonen en enthousiasme op te wekken bij anderen, aldus Dale Carnegie. Hij leert je drie technieken om met mensen om te gaan, zes manieren om jezelf gelief...
morgen verzonden
De essentie van Theorie U / Druk 2
kernprincipes en toepassingen
2021 || Paperback || Otto Scharmer || Uitgeverij Christofoor || met inkijkexemplaar
Dit boek biedt een beknopte, toegankelijke handleiding voor de belangrijkste
concepten en toepassingen in Otto Scharmers klassieke Theorie U. Scharmer stelt dat ons vermogen om aandacht te besteden
de wereld vormt. Wat ons verhindert om effectiever met situaties om te gaan, is dat we ons niet volledig bewust zijn van die innerlijke conditie waaruit onze aandacht en acties voortkomen. Scharmer noemt dit gebrek aan bewustzijn onze blinde vlek. Hij belicht de blinde vlek in het hedendaagse leide...
morgen verzonden
Great leaders mix and match
Get ready for the future with the ideaDJ strategy
2021 || Paperback || Ramon Vullings || BIS Publishers
Great Leaders Mix and Match is a manifesto for more beautiful combinations in (business) life. The world faces complex challenges and these challenges can only be resolved by mixing and matching ideas. The beauty here lies in the elegance of the solutions which actually make the (business) world a better place and how we are able to solve multiple challenges in one go. Think of a waste incarnation plant which doubles as ski hill. Or think of new solutions for care: an eldery home, combined wi...
morgen verzonden
Courseware: Agile Scrum Foundation Courseware
based on 3th edition of the Agile Scrum Handbook
2021 || Paperback || Nader K. Rad || Van Haren Publishing