Resultaten (4)
maandag verzonden
BiSL® Foundation Courseware Pakket
2016 || Paperback || Frank Outvorst e.a. || Van Haren Publishing
maandag verzonden
De kleine ITIL - versie 2011
2016 || Paperback || Louk Peters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.
Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de
IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.
In mei 2007 is een nieuwe vers...
maandag verzonden
Information Security Foundation based on ISO/IEC 27002 Courseware
2016 || Paperback || Hans Baars e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar
Information Security Foundation based on ISO/IEC 27002 Courseware is for anyone who wants to deliver courses aimed at passing the ISFS (Information Security Foundation) exam of EXIN.
This courseware is primarily developed for a classroom training in Information Security Foundation based on ISO/IEC 27002. The basis for this courseware is the 3rd revised edition of the study book Foundations of Information Security Based on ISO27001 and ISO27002. The various modules in the courseware relate to ...
maandag verzonden
Service management
2016 || Paperback || Jos Gielkens || Futuro Uitgevers || met inkijkexemplaar
Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat géén eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of u dienstverlener bent of klant: voor alle betrokken partijen is het essentieel dat dezelfde SMART-definitie van dienstverlening wordt gehanteerd.
In dit boek over dienstverlening bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting v...