Zoekfilters

Taal
Nederlands (3)

Resultaten (4)

102,03
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

BiSL® Foundation Courseware Pakket

2016 || Paperback || Frank Outvorst e.a. || Van Haren Publishing

46,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De kleine ITIL - versie 2011

2016 || Paperback || Louk Peters e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik

In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.

Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de

IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.

In mei 2007 is een nieuwe vers...

72,27
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Information Security Foundation based on ISO/IEC 27002 Courseware

2016 || Paperback || Hans Baars e.a. || Van Haren Publishing || met inkijkexemplaar

Information Security Foundation based on ISO/IEC 27002 Courseware is for anyone who wants to deliver courses aimed at passing the ISFS (Information Security Foundation) exam of EXIN.

This courseware is primarily developed for a classroom training in Information Security Foundation based on ISO/IEC 27002. The basis for this courseware is the 3rd revised edition of the study book Foundations of Information Security Based on ISO27001 and ISO27002. The various modules in the courseware relate to ...

23,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Service management

2016 || Paperback || Jos Gielkens || Futuro Uitgevers || met inkijkexemplaar

Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat géén eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of u dienstverlener bent of klant: voor alle betrokken partijen is het essentieel dat dezelfde SMART-definitie van dienstverlening wordt gehanteerd.

In dit boek over dienstverlening bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting v...