Resultaten (4)
Management of International Trade
2013 || Hardcover || Eun Sup Lee || Springer
Under the current multilateral trading system, most business entities have turned their attention away from focusing exclusively on their domestic market to the management of international business transactions on the global market. Around the world, this trend has increased the demand for education and training on the principles of international trade and, more practically, the administration of international business transactions. This book aims to give upper-level undergraduates and gradua...
maandag verzonden
Online marketing expert in een week
in een week
2018 || Hardcover || Jeroen Bertrams || Scriptum
Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist niet? Hoe zorg je voor een optimale conversie op jouw website? Hoe ontwikkel en onderhoud je succesvolle social media profielen? Hoe adverteer je op Google, Facebook, LinkedIn en Twitter? Hoe bereik je mensen op hun smartphone?
Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen v...
maandag verzonden
Programmatisch creeren / druk 1
2019 || Hardcover || Jo Bos e.a. || Scriptum
Organisaties worden in rap tempo geconfronteerd met nieuwe uitdagingen. Maatschappelijke vraagstukken worden complexer. Steeds vaker zoeken overheden, publieke instellingen en bedrijven de oplossing in een programmatische veranderingsaanpak. Succesvol programmamanagement wordt daarmee een belangrijke competentie voor iedere moderne organisatie.
Dit boek behandelt alle facetten van het opzetten en realiseren van een succesvol programma volgens de methode 'Programmatisch Creƫren'. Het biedt p...
maandag verzonden
Gedoe op tafel / druk 1
uitpraten in organisaties
2013 || Hardcover || Joop Swieringa e.a. || Scriptum
'Gedoe komt er toch' (Scriptum, 2005) stelde klassieke wijsheden over organisatieverandering aan de kaak. Bijvoorbeeld dat mensen liever niet willen veranderen, dat je draagvlak moet ontwikkelen en de top er achter moet staan. Deze 'wijsheden' zijn gebaseerd op het adagium 'geen gedoe'. Probeer gedoe niet te vermijden of te verdoezelen maar zorg dat het 'op tafel' komt. Dat lucht niet alleen op, maar geeft je ook de gelegenheid de negatieve energie van gedoe om te zetten in de positieve energ...