Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Avans Hogeschool (2)
Uitgever
Boom (3)
Verschijningsvorm
Paperback (8)
Opleiding
Communicatie (2)

Resultaten (9)

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Draaiboek gedragsverandering / Druk 7

de psychologie van beinvloeding begrijpen en gebruiken

2017 || Paperback || Sander Hermsen e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Er wordt van alles uit de kast gehaald om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrities, nudging en veel (te veel) informatie. Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Met wisselend succes.

Wetenschappers Sander Hermsen en Reint Jan Renes laten in...

179,00
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

NLP Master Practitioner / Druk 2

het handboek voor tijdens de NLP Master Practitioner

2016 || Hardcover || Roderik Kelderman || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Dit boek is bedoeld voor iedere NLP Coach, NLP Trainer of deelnemer van een NLP Opleiding of cursus als handboek en naslagwerk.

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Listig in lastige situaties - Verbluffende resultaten behalen met tact en diplomatie

verbluffende resultaten behalen met tact en diplomatie

2016 || Paperback || Jack J.R. van Minden || Boom || met inkijkexemplaar

Behaal succes door tact en diplomatie te gebruiken in (uitdagende) gesprekken in organisaties. Inclusief tact & diplomatie-zelftest en direct toepasbare tact & diplomatie-zinnen.

Diplomatie is beter dan oorlog, tact beter dan lompheid. Er zomaar iets uit flappen

is zelden verstandig, of je nu gelijk hebt of niet. Ook al weet je (intui¨tief) dat je gelijk hebt, de ander daarvan overtuigen en gelijk krijgen, is iets heel anders. En draait het eigenlijk wel om jouw gelijk? Het gaat er meestal o...

27,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Psychology of Influence

Theory, Research and Practice

2016 || Paperback || Joop van der Pligt || Taylor & Francis

Whether it's our choice of a new car or what we think about our neighbours, our opinions and attitudes are a way of negotiating the world around us. The Psychology of Influence explores how these preferences and behaviours are influenced and affected by the messages we receive in daily life. From consumer choices to political, lifestyle and financial decisions, the book examines how and why we may be influenced by a range of sources, from written text and television to social media and interp...

12,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Transitie33

vertelling over effectief communiceren

2016 || Paperback || Hans Siepel e.a. || Elikser B.V. Uitgeverij || met inkijkexemplaar

Halverwege de jaren negentig begint zijn opmars binnen de overheidscommunicatie. Hij is een veelgevraagd spreker en wordt als adviseur ingehuurd bij tal van ministeries en ontelbare gemeenten. Het is de tijd van het ongebreidelde neoliberale optimisme. Overheidswerk wordt naar de vrije markt overgeheveld en overheidsorganisaties moeten als bedrijven gaan werken. (...) Hij is de grote pleitbezorger geweest om overheidsorganisaties op eenzelfde wijze te laten communiceren als in het bedrijfslev...

46,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Publieke communicatie - Communicatie binnen overheid en politiek in de praktijk

communicatie binnen overheid en politiek in de praktijk

2016 || Paperback || Belinda Belinda Gaag e.a. || Boom

De verhouding tussen kiezers en gekozenen, en die tussen overheid en 'gewone mensen' is de laatste jaren meer onder druk komen te staan. Hun onderlinge communicatie loopt soms moeizaam en misschien begrijpen ze elkaar ook niet altijd even goed. Dat is ernstig, omdat een democratie het juist van die communicatie tussen overheid en publiek moet hebben. De overheid is er voor iedereen, niemand mag worden overgeslagen wanneer de overheid met haar doelgroepen in contact treedt. Maar hoe pak je da...

35,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,73
+
Bestel

Alignment 2.0

De optelsom van internal branding en employer branding in de praktijk

2022 || Paperback || Bea Aarnoutse || Boom

Een sterke reputatie begint intern. Daarom ambieert ook elke organisatie een aligned workforce. Medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze kunnen bijdragen aan de gemeenschappelijke ambitie.

Een aligned workforce ontstaat niet vanzelf. Het vergt continu werken aan alle factoren die ervoor zorgen dat iemand zich verbonden en betrokken voelt. Het aantrekken, betrekken en behouden van de juiste mensen valt of staat bij de samenwerking tussen Communic...

24,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

IMPACT! via de nieuwsmedia

een hoe?- en doe!-boek voor wetenschappers

2016 || Paperback || Elroy Cocheret de la Morinière e.a. || ElroyCOM Training || met inkijkexemplaar

IMPACT! via de nieuwsmediaEen Hoe?- en Doe!-boek voor wetenschappersDit boek is bedoeld voor wetenschappers uit alle wetenschappelijke disciplines, die praktische tips willen over de interactie met de nieuwsmedia. Waarom zou je eigenlijk in de nieuwsmedia willen? Zijn er ook redenen om dat niet te doen? Wat doe je als je door een journalist benaderd wordt? Hoe houd je controle over het proces? Hoe zorg je ervoor dat het bijdraagt aan je carrière? Een Hoe?-boek, dus. De opdrachten in dit boek...

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

De Kracht van Storytelling

waarom sommige verhalen aanslaan en andere niet

2016 || Paperback || Carmine Gallo || Atlas Contact || met inkijkexemplaar

Het geheim achter vrijwel alle successen is een krachtig verhaal! The New York Times noemde storytelling daarom 'een strategisch wapen met onvoorstelbare kracht'. In 'De kracht van storytelling' beschrijft Carmine Gallo hoe je overtuigende en inspirerende verhalen vertelt die ook jou zullen helpen je doel te bereiken. Hij onthult de magische ingrediënten die ervoor zorgen dat je verhaal onweerstaanbaar wordt en anderen inspireert of overtuigt. Of je nu iets gaat verkopen, een volle zaal wilt...