Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

45,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 43,23
+
Bestel

Het mediaboek / Druk 14

hoe kom je in de media?

2015 || Paperback || Jochum de Graaf e.a. || Boom

Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de huiskamer, waarvan een stuk of tien Nederlandstalig. Het aanbod van radiozenders (landelijk, regionaal, lokaal) is overstelpend. Op sociale media als Facebook, Twitter en Hyves maken miljoenen Nederlanders gewag van hun belevenissen, vaak van persoonlijke aard en bedoeld voor vrienden, soms van publieke a...

49,25
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 46,79
+
Bestel

Basisboek crossmedia concepting / Druk 2

2012 || Paperback || Indira Reynaert e.a. || Boom

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.

Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt ondersch...

37,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Accountability van communicatiebeleid / Druk 2

communicatiekwaliteit meten met de balanced scorecard

2012 || Paperback || Marita Vos e.a. || Boom

Communicatiekundigen moeten verantwoorden wat de meerwaarde is van communicatie en in hoeverre communicatie bijdraagt aan het organisatiebeleid. Daarom is het belangrijk de kwaliteit van het communicatiebeleid meetbaar te maken.

Accountability van communicatiebeleid reikt een methode aan om de kwaliteit van het communicatiebeleid in organisaties te meten, gebaseerd op de 'balance scorecard'. Dit is een instrument dat de kwaliteit van de communicatie meet en impulsen geeft voor verbetering hie...