Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (4)
maandag verzonden
Communicatie memo Accountability (Heruitgave)
2013 || Paperback || Cathelijne Janssen || Adformatie Groep
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals
die met accountability van communicatie aan de
slag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebied
van accountability van communicatie hebben zich ontwikkeld in
de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van de
organisatie en ook de wetenschappelijke inzichten op het gebied
van accountability dragen meer en meer bij aan de discussie over
en de toepassing ervan in de praktijk. Vanuit deze achtergrond
wo...
maandag verzonden
Vormgeving in communicatie / druk Heruitgave
2013 || Paperback || C. Coolsma e.a. || Adformatie Groep
Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het uiterlijk van communicatie-uitingen. Ook televisie en internet, met hun nadruk op het visuele, maken dat beelden en daarmee vormgeving belangrijke communicatiemedia zijn geworden. Inzicht in vormgeving - of het nu gaat om een complete huisstijl, een website, een folder of een brochure - is daarom noodzaak geworden...
maandag verzonden
Professioneel verkopen / druk Heruitgave
2014 || Paperback || H.E. Wijnberg e.a. || Adformatie Groep
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren sterk in de belangstelling. De tijd dat verkoop wordt beschouwt als een techniekje binnen marketing is voorbij.Professioneel verkopen geeft een beeld van de complete verkoopfunctie. Het komt daarmee tegemoet aan een groeiende behoefte. Onderwerpen als gespreksvoering, afsluiten van orders en klachtenbehandeling komen aan de orde. Maar ook onderwerpen als de organisatie van de verkoop afdeling, verkoopplanning en budgett...
maandag verzonden
Een prijsvraag als communicatiemiddel / druk 1
2013 || Paperback || Marten Waardenburg || Adformatie Groep
PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDEL
Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iets te winnen zijn mensen graag bereid een tegenprestatie te leveren. In de vorm van een financiƫle bijdrage (een lot kopen, een product kopen om mee te mogen doen) of het leveren van een prestatie (van het oplossen van een puzzel tot het bedenken van een slagzin of h...