Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (3)
morgen verzonden
Ecologisch veranderen van organisaties
speelveld der verandering
2008 || Paperback || G. Hustinx e.a. || Boom
In dit boek wordt een vernieuwende kijk op organisaties en organisatieverandering gepresenteerd: de organisatie als een systemisch netwerk. In ieder systeem ontstaat dynamiek, een onzichtbare en vaak onbegrepen kracht, zoals bijvoorbeeld strijd om de macht. In het opsporen, erkennen en veranderen van de dynamiek ligt dè hefboom tot ecologische verandering van organisaties. Veranderen van de dynamiek start bij het eigen aandeel.<br/>Dit boek gaat ook over het nemen van de eigen ver...
morgen verzonden
Vantoen.nu Zaken doen voor je plezier / Druk 90
2008 || Paperback || M. Spade || Spectrum
In dit boek krijgt de zakenman een spiegel voorgehouden. Zijn ondergeschikten wordt gewezen op het belangrijke werk dat de bazen doen en de geniale gedachten die hen beheersen, ook als ze niets doen. En ook zij die eens baas willen worden, kunnen in dit boek een lachende leidraad vinden. Want vergis u niet. Dit boek is niet alleen een satire, maar het behandelt ook de belangrijkste wetten van de economie; bewegingsstudie, tijdstudie, marktonderzoek, reclame en dergelijke, die de auteur op een...
morgen verzonden
Technische bedrijfskunde 2
organisatie, administratie en marketing
2008 || Paperback || W. Both e.a. || Noordhoff
De serie Technische bedrijfskunde deel 1 en 2 is opgezet als naslagwerk. Het heeft een techniek brede focus waarbij gebruik gemaakt van voorbeelden en toepassingen.
In Technische bedrijfskunde 2 komen de volgende modules aan de orde:
productiemanagement
servicemanagement
zorgmanagement
De student krijgt bij het onderdeel Servicemanagement uitleg over de implementatie van soft- en hardware, het callcenter, periodiek en preventief onderhoud en wat verstaan we onder Service level agreement.