Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (3)
maandag verzonden
Super social
500+ strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk gebruik van Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram en LinkedIn
2019 || Paperback || Elja Daae || Haystack || met inkijkexemplaar
Je klanten zijn de hele dag online, waar blijf jij? Met dit boek bouw je onweerstaanbare sociale media waarmee je mensen echt bij je onderneming betrekt.
Super social verandert de manier waarop je sociale media gebruikt. Niet als iets leuks voor erbij, maar als de basis van je communicatiestrategie. Maak van je onderneming het kloppende hart van een community waar iedereen deel van uitmaakt.
Een must-read met voorbeelden van beproefde strategieën, cases en praktische tips voor het zakelijk...
maandag verzonden
Elke werkdag een topdag
Reken af met je drukte en doe wat er echt toe doet
2019 || Paperback || Mirjam Wiersma || Haystack || met inkijkexemplaar
Ben je ook zo druk? Kom je niet toe aan wat je echt wilt doen? Dan is het tijd om de regie te pakken: reken af met de drukte en creëer ruimte in je hoofd. Doe wat er echt toe doet, zodat je werkdag je voortaan een goed gevoel oplevert.
Mirjam Wiersma, bekend van Zakelijk flirten, testte een jaar lang technieken om meer uit je werkdag te halen. Wat werkt echt? In dit boek deelt ze haar ervaringen, geeft ze het ultieme overzicht in de enorme hoeveelheid onderzoek en adviezen én biedt ze een u...
maandag verzonden
Word meesterframer
De complete handleiding framing voor iedereen die iedereen wil overtuigen
2019 || Paperback || Sarah Gagestein e.a. || Haystack
Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken,
overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben.
In iedereen schuilt een meesterframer: ook jij kunt leren hoe je taal zo slim kunt inzetten dat je iedereen om je heen kunt beïnvloeden. Dit praktische boek helpt je stap voor stap om een behendige framer te worden. Wat willen mensen graag horen? Hoe laat een brein zich onbewust verleiden? Welke woorden moet je gebrui...