Resultaten (3)
morgen verzonden
Data-bedreven marketing / Druk 1
2020 || Paperback || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar...
Data-bedreven marketing (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar...
morgen verzonden
Meesterlijk organiseren
handreikingen voor ondernemende managers
2020 || Hardcover || R. Kor e.a. || Vakmedianet
MEESTERLIJK ORGANISEREN
U wilt meer greep krijgen op wat er speelt in uw organisatie. U wilt een goede relatie met de medewerkers van uw organisatie. U wilt veranderingen soepel doorvoeren. U heeft echter geen handig model bij de hand om uw ambities te helpen realiseren.
In dit boek staan modellen en manage-mentconcepten die hun waarde hebben bewezen in zowel de profit als de nonprofitorganisaties. De theorieën van een groot aantal meesters in het organisatiekundevak zoals Drucker, Kotter, Min...