Zoekfilters
› Hogeschool Rotterdam (4)
› Hogeschool Utrecht (3)
› Saxion (3)
› Haagse Hogeschool (HHS... (2)
› Ad Ondernemen (2)
› Commerciële Economie (2)
› Ondernemen (2)
› Ondernemerschap & Reta... (2)
Resultaten (19)
morgen verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
morgen verzonden
101 Management Models
2010 || Paperback || Marijn Mulders || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Management models: many students will come across them in their studies, yet it is only when actually working with them that the function and benefit of management models are revealed. Students often find it hard to select and apply management models. This textbook will assist them to do so. 101 Management Models is aimed particularly at students of economic and technical studies and social sciences in higher education.
morgen verzonden
Media / Druk 2
2020 || Paperback || Rob Leurs e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De verhalen die films ons vertellen, de hoge omloopsnelheid van content in nieuwe media en de commerciële aard van televisieprogramma’s zijn een intrinsiek onderdeel van onze samenleving. Hoe gaan we hiermee om?
Media sluit aan bij de vraag om toekomstbestendige beroepsvaardigheden en leert studenten de vaardigheden bij die in een dynamische mediawereld relevant zijn.
Ieder hoofdstuk besteedt aandacht aan het effectief inzetten van media in verschillende beroepspraktijken en voor versc...
morgen verzonden
Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9
2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;
- met actuele bedrijfscasussen;
- aandacht voor zowel online als offline marketing.
Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...
vandaag verzonden
Salesvaardigheden / Druk 2
2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.
Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?
* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;
* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;
* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...
morgen verzonden
Communicatie voor Bedrijfskundigen
2018 || Paperback || Tjeerd de Jong e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bedrijfskundigen verbeteren en vernieuwen bedrijfsprocessen en halen het beste uit organisaties en medewerkers. Daarbij moeten ze verschillende rollen met bijbehorende communicatieve vaardigheden kunnen vervullen: de adviseur, de manager, de onderzoeker en de ethisch handelend bedrijfskundige. Communicatie voor Bedrijfskundigen licht toe welke vaardigheden (toekomstige) bedrijfskundigen zich eigen moeten maken en hoe ze deze vaardigheden in kunnen zetten om een veelzijdige probleemoplosser te...
morgen verzonden
Klantgericht organiseren
2011 || Paperback || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...
morgen verzonden
Merkpositionering
brug tussen marketing en communicatie
2016 || Paperback || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.
Waarom kiezen voor Merkpositionering?
* veel aansprekende en actuele voorbeelden;
* aandacht voor theorie én praktijk;
* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.
Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor all...
morgen verzonden
Communicatieplanner / Druk 4
2018 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;
- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;
- meer aandacht voor social media.
Soms werken organisaties zonder plan. Ze hebben het zo druk dat er geen tijd wordt vrijgemaakt om de aanpak van communicatie op papier op te zetten. Communicatie wordt dan een ad-hoc activiteit, maar het is krachtiger als de middelen elkaar aanvullen en versterken. Een planmatige aanpak schept duidelijkheid over wat er de komende tijd ...
morgen verzonden
Contentmarketing
2017 || Paperback || Suzanne de Bakker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. Dit betekent dat er een omslag in het marketingdenken nodig is: marketing moet mensen niet langer onderbreken bij de internetactiviteiten, maar er zijn op het moment dat ze er behoefte aan hebben. Het nieuwe boek Contentmarketing legt je alles uit over deze belang...