Zoekfilters
Resultaten (14)
morgen verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
Strategische marketingplanning / Druk 7 (e-book)
theorie, technieken, toepassingen
2017 || E-book via Bookshelf || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.
Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?
* Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;
* perfecte combinatie van theorie en praktijk;
* toegankelijk, met een zeer heldere structuur.
In Strategische marketingp...
Basiskennis marketing / Druk 5 (e-book)
2016 || E-book via Bookshelf || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Basiskennis marketing is een uitstekende kennismaking met het vakgebied marketing. Het boek is volledig toegespitst op het NIMA-examen Basiskennis Marketing en uitermate geschikt voor eerstejaarsstudenten.
Waarom kiezen voor Basiskennis marketing?
* Sluit aan bij de eisen van het NIMA-examen Basiskennis Marketing;
* focust op de herkenbaarheid van de marketingtheorie in het werkveld;
* met handige online ondersteuning.
Het NIMA Basiskennis Marketing-examen biedt een voortreffelijke basis voor he...
Operationele verkoopcyclus / Druk 2 (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Rene van Hoften || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement. Het richt zich op de individuele verkoopmedewerker van de binnen- en buitendienst. Operationele Verkoopcyclus maakt het verkoopproces inzichtelijk en leert studenten om zelf een operationeel verkoopplan op te stellen.
Waarom kiezen voor Operationele Verkoopcyclus?
* Focust op het operationele vlak van sales;
* toegankelijk en helder geschreven;
* geschreven voor de individuele ve...
Marketingstrategie / Druk 6 (e-book)
praktische inzichten voor een succesvol marketingplan
2017 || E-book via Bookshelf || Ruud Frambach e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten.
Waarom kiezen voor Marketingstrategie?
* Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan;
* centrale rol voor het strategische keuzeproces;
* toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd.
Om succesvol te zijn en te blijven mo...
Commerciële calculaties 2 / Druk 6 (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
morgen verzonden
Contentmarketing
2017 || Paperback || Suzanne de Bakker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. Dit betekent dat er een omslag in het marketingdenken nodig is: marketing moet mensen niet langer onderbreken bij de internetactiviteiten, maar er zijn op het moment dat ze er behoefte aan hebben. Het nieuwe boek Contentmarketing legt je alles uit over deze belang...
Business marketing / Druk 6 (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Business marketing is het standaardwerk voor iedereen die zich wil verdiepen in de mogelijkheden en de praktijk van Business-to-Business-marketing. Dit praktijkgerichte boek bevat veel oefenvoorbeelden en cases en heeft een sterke focus op de actualiteit.
Waarom kiezen voor Business marketing?
* Uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;
* bevat de belangrijkste trends en ontwikkelingen;
* met extra online ondersteuning.
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer tradition...
morgen verzonden
Social Media Management
vanuit commercieel perspectief
2017 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
*...
Marketingcommunicatie in 14 stappen (e-book)
2017 || E-book via Bookshelf || Guy van Liemt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018!
Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strate...