Zoekfilters

NUR
Marketing (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Resultaten (3)

33,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 31,83
+
Bestel

Doet marketing ertoe? - Effectieve marketing door te sturen op waarde

effectieve marketing door te sturen op waarde

2018 || Paperback || Ruud Frambach || Boom || met inkijkexemplaar

Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Ruud Frambach laat zien hoe.

Op korte termijn resultaat behalen is nog steeds te vaak het doel van marketingactiviteiten. Hiervoor wordt altijd een prijs betaald, op langere termijn ook door marketing zelf. Dat ondermijnt het vertrouwen in het vak en beperkt de belangrijke en vooral waardevolle rol die marketing kan spelen. A...

67,50
Leverbaar vanaf 3 juni 2025
met 5% korting 64,13
+
Bestel

Marketing denken, marketing doen (ed. 1 - 2025 )

2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff

• Bereidt voor op de nieuwe eisen van het werkveld, dankzij bijdragen van ruim vijftig NIMA-marketingprofessionals en toonaangevende vakspecialisten;

• biedt direct toepasbare praktijkvaardigheden die aansluiten op het marketingdenken van nu;

• flexibel in te zetten en geschikt voor elke leerstijl.

Deze nieuwe, innovatieve leermethode bereidt studenten voor op een succesvolle carrière door hen te leren klantinzichten te verzamelen, klanten te werven, waardeproposities en customer jour...

59,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 56,53
+
Bestel

Marketingstrategie / Druk 7

Praktische inzichten voor een succesvol marketingplan

2022 || Paperback || Ruud Frambach e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Onmisbaar handvat bij het opstellen van een marketingplan;

- het strategische keuzeproces staat centraal, op basis daarvan wordt het marketingplan uitgezet;

- vertaalt de nieuwste wetenschappelijke inzichten op toegankelijke wijze naar de praktijk.

Om succesvol te zijn en te blijven moeten organisaties in staat zijn om hun klanten een unieke waarde te bieden. Daarom moeten bedrijven vaststellen welke waarde ze willen en kunnen leveren. In Marketingstrategie staat daarom dit strategische keu...