Zoekfilters
Resultaten (4)
E-commerce & e-business / Druk 3
2025 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff
• Grondige inleiding in e-commerce en e-business;
• praktijkgerichte modellen en onderzoeksresultaten;
• bevat recente ontwikkelingen in AI, AR en VR.
De ontwikkelingen binnen e-commerce en e-business zijn enorm ingrijpend en voltrekken zich in rap tempo. Dankzij nieuwe technologieën zoals AI en machine learning kunnen bedrijven klantgegevens efficiënter analyseren en hun diensten optimaal afstemmen op de wensen van de klant. Dit resulteert in verbeterde klantbeleving, nauwkeurige be...
morgen verzonden
Inkopen voor Dummies
2021 || Paperback || Peter Streefkerk || Voor Dummies
Inkoop is een onmisbare en veelzijdige functie waar iedereen binnen bedrijven en organisaties mee te maken heeft. Ook als je geen inkoopachtergrond hebt, zul je steeds vaker inkoopgerelateerde beslissingen moeten nemen. Hoe pak je dit nu aan? Hoe zorg je ervoor dat inkoop goed aansluit op de doelstellingen van je bedrijf of organisatie? Hoe maak je de toegevoegde waarde van inkoop duidelijk? Wat houden begrippen als business gedreven inkoop, purchase to pay en circulair inkopen in en wat is h...
Inkoop, 2e editie (e-book)
2021 || E-book via Bookshelf || Peter Streefkerk || Pearson Benelux B.V.
Inkoop bespreekt alle aspecten van een van de veel zijdigste functies binnen een organisatie: de inkoopfunctie. Dit boek behandelt een aantal activiteiten die bepalend zij n voor een succesvolle inkoop, zoals samenwerken met en werken voor de organisatieonderdelen, inrichten en verkopen van de inkoopfunctie, implementeren van inkoopautomatisering en verzorgen van de informatievoorziening vanuit inkoop en contractmanagement. Daarnaast wordt ruimschoots aandacht besteed aan ontwikkelingen in...
morgen verzonden
Inkoop met MyLab / Druk 2
2021 || Paperback || Peter Streefkerk || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Inkoop bespreekt alle aspecten van een van de veel zijdigste functies binnen een organisatie: de inkoopfunctie. Dit boek behandelt een aantal activiteiten die bepalend zij n voor een succesvolle inkoop, zoals samenwerken met en werken voor de organisatieonderdelen, inrichten en verkopen van de inkoopfunctie, implementeren van inkoopautomatisering en verzorgen van de informatievoorziening vanuit inkoop en contractmanagement. Daarnaast wordt ruimschoots aandacht besteed aan ontwikkelingen in he...