Zoekfilters

Resultaten (3)

39,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Meervoudige Intelligentie, het complete MI-boek

het complete MI boek

2013 || Hardcover || Spencer Kagan e.a. || Bazalt Educatieve Uitgaven || met inkijkexemplaar

Prof. dr. Howard Gardner onderscheidt op basis van hersenonderzoek en onderzoek in leersituaties 8 vormen van intelligentie. Hij gaat er vanuit dat ieder mens een persoonlijk profiel van sterk en minder sterk ontwikkelde aspecten van deze intelligenties heeft. Prof. dr. Spencer Kagan ontwikkelde hierop aan de Universiteit van Californië een scala aan praktische toepassingsmogelijkheden van Meervoudige Intelligentie (MI) in het onderwijs. Zijn boek is internationaal gezien hét standaardwerk....

59,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Coöperatieve leerstrategieën

Handboek coöperatief leren

2021 || Hardcover || Spencer Kagan e.a. || Bazalt Educatieve Uitgaven || met inkijkexemplaar

"Coöperatieve leerstrategieën

Het handboek voor coöperatief leren

Onderzoek bewijst: coöperatief leren leidt tot aantoonbaar betere leerresultaten, mits het goed en gestructureerd gebeurt. Dat lukt zeker met de aanpak uit dit handboek.

Als je werkt met coöperatieve leerstrategieën, is elke leerling actief en alert. Leerlingen leren samen in tweetallen, teams van vier of met de hele groep. Ze kunnen zich daarbij niet verschuilen achter anderen of meeliften op de inzet van teamgenoten. D...

59,95
Levertijd onbekend
+
Bestel

60 Kagan Structures

More proven engagement strategies

|| Spencer Kagan e.a. || Kagan Cooperative Learning

Kagan Structures are revolutionary teaching strategies. Why? Because they create an unparalleled level of student engagement. Kagan Structures create a cooperative and caring class tone by putting students on the same side as they interact in pairs, small teams, and with classmates.

Structures ensure every student is individually accountable so no one can hide and take a free ride. Structures create equal participation, which means all students are engaged a much greater percentage of the tim...