Zoekfilters

Uitgever
Adfo Groep (2)

Resultaten (3)

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Communicatie memo Communiceren over fuseren Fusie

2012 || Paperback || Marten Waardenburg || Adfo Groep

Omschrijving

Als twee of meer organisaties besluiten om te fuseren, breken er voor communicatiemensen drukke tijden aan. De fusie moet in- en extern worden aangekondigd en verder begeleid tot deze officieel is. Dat betekent het ontwikkelen van speciale communicatiemiddelen voor de fusie en het organiseren van bijeenkomsten. Om de fusie te laten slagen is draagvlak bij de interne en externe stakeholders een absolute voorwaarde. Ook daaraan moet communicatie een bijdrage leveren. Naast het infor...

32,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Communicatie memo's Evenementen als communicatiemiddel

2011 || Paperback || Marten Waardenburg || Adfo Groep

Omschrijving

Een evenement, of het nu zelf wordt georganiseerd of door derden, biedt bedrijven de mogelijkheid met de deelnemers aan het evenement te communiceren, een boodschap over te brengen of zelfs iets te bereiken op het gebied van een verandering in houding en gedrag. En daarmee is een evenement een communicatie-instrument, waarmee het bedrijf een communicatiedoelstelling kan realiseren.

Dit Communicatie Memo laat zien hoe evenementen in elkaar zitten en hoe ze kunnen worden ingezet als...

32,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Een prijsvraag als communicatiemiddel / druk 1

2013 || Paperback || Marten Waardenburg || Adformatie Groep

PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDEL

Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iets te winnen zijn mensen graag bereid een tegenprestatie te leveren. In de vorm van een financiƫle bijdrage (een lot kopen, een product kopen om mee te mogen doen) of het leveren van een prestatie (van het oplossen van een puzzel tot het bedenken van een slagzin of h...