Zoekfilters
Resultaten (9)
Business & Managementmodellen / Druk 5
2023 || Hardcover || Marijn Mulders || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Uitgebreid overzicht van bekende en minder bekende business- en managementmodellen;
- behandelt actuele thema’s als innovatie en social media;
- met handige indexen en literatuurverwijzingen.
De bestseller Business- en Managementmodellen (voorheen 111 Managementmodellen) biedt een uitgebreid overzicht van bekende en minder bekende business- en managementmodellen. De modellen zijn beknopt en helder beschreven, waardoor studenten snel weten welk model bij welke situatie past.* Business- en ...
morgen verzonden
The Art of Business Modelling
2020 || Paperback || Marijn Mulders || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
The Art of Business Modelling helpt je bij de ontwikkeling van je startende bedrijf. In fase 1 gebruik je de Lean Canvas, om jouw markt te ontdekken. In de tweede fase stap je van de Lean Canvas over naar de BMG Canvas, waarmee je het businessmodel van je onderneming opzet en leert hoe je het kunt verbeteren. Vervolgens gebruik je in de derde fase de Scale-up Canvas, om te onderzoeken hoe je je bedrijf kunt opschalen, welke bottlenecks je tegen kunt komen en hoe je die oplost. In de laatste f...
morgen verzonden
Klantgericht organiseren
2011 || Paperback || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...
101 Managementkengetallen / Druk 2 (e-book)
2014 || E-book via Bookshelf || Peter Thuis e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
101 Managementkengetallen biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, waarmee inzicht wordt verkregen in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Het biedt een beknopt en toegankelijk hulpmiddel bij het eigen maken van leerstof over prestatie-indicatoren en bij het maken van analyses voor praktijkopdrachten en scripties.
De kengetallen worden vanuit herkenbare praktijksituaties beschreven en toegelicht. Vervolgens wordt de berekening uitge...
Business & Managementmodellen / Druk 5 (e-book)
2023 || E-book via Bookshelf || Marijn Mulders || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Uitgebreid overzicht van bekende en minder bekende business- en managementmodellen;
- behandelt actuele thema’s als innovatie en social media;
- met handige indexen en literatuurverwijzingen.
De bestseller Business- en Managementmodellen (voorheen 111 Managementmodellen) biedt een uitgebreid overzicht van bekende en minder bekende business- en managementmodellen. De modellen zijn beknopt en helder beschreven, waardoor studenten snel weten welk model bij welke situa...
morgen verzonden
101 Managementkengetallen / Druk 2
2013 || Paperback || Peter Thuis e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
101 Managementkengetallen biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, waarmee inzicht wordt verkregen in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Het biedt een beknopt en toegankelijk hulpmiddel bij het eigen maken van leerstof over prestatie-indicatoren en bij het maken van analyses voor praktijkopdrachten en scripties.
De kengetallen worden vanuit herkenbare praktijksituaties beschreven en toegelicht. Vervolgens wordt de berekening uitge...
Klantgericht organiseren (e-book)
2011 || E-book via Bookshelf || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan ...
Business- & Managementmodellen / Druk 4 (e-book)
2018 || E-book via Bookshelf || Marijn Mulders || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Bevat 35 nieuwe modellen;
- behandelt actuele thema's als innovatie en social media;
- met handige indexen en literatuurverwijzingen.
De bestseller Business- en Managementmodellen (voorheen 111 Managementmodellen) biedt een uitgebreid overzicht van bekende en minder bekende business- en managementmodellen. De modellen zijn beknopt en helder beschreven, waardoor studenten snel weten welk model bij welke situatie past. Business- en Managementmodellen behandelt de essentie van de modellen, de ...
morgen verzonden
Business- & Managementmodellen / Druk 4
2018 || Hardcover || Marijn Mulders || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Bevat 35 nieuwe modellen;
- behandelt actuele thema's als innovatie en social media;
- met handige indexen en literatuurverwijzingen.
De bestseller Business- en Managementmodellen (voorheen 111 Managementmodellen) biedt een uitgebreid overzicht van bekende en minder bekende business- en managementmodellen. De modellen zijn beknopt en helder beschreven, waardoor studenten snel weten welk model bij welke situatie past. Business- en Managementmodellen behandelt de essentie van de modellen, de toe...