Resultaten (4)

51,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Principes van marketing zonder MyLab / Druk 8 (e-book)

2021 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat ver...

64,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Marketing: An Introduction / 4th edition

2021 || Paperback || Ross Brennan e.a. || Pearson

Marketing: An Introduction introduces students at all levels, undergraduate, postgraduate and professional courses, to marketing concepts. It focuses on how to build profitable customer relationships by encouraging students to apply concepts to real commercial practice through numerous case studies from Europe, the Middle East and Asia. How will you learn about marketing?You will be guided through five major themes: creating value for customers, building and managing strong brands, measuring ...

79,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

61,03
Direct beschikbaar
+
Bestel

Principles of Marketing, Global Edition (e-book)

2021 || E-book via Bookshelf || Philip T. Kotler e.a. || Pearson

For principles of marketing courses that require a comprehensive text. Learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their da...