Zoekfilters

Resultaten (3)

57,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Maak waar wat je zegt

betere prestaties door mensgericht management

2006 || Paperback || D.H. Maister || Boom

In het vandaag de dag zeer competitieve domein van de professionele dienst-verleners is de zoektocht naar individueel sterrendom altijd aanwezig. De verleiding om uitputtende uren van jezelf te vergen en je medeadviseurs te overtreffen, is vaak moeilijk te weerstaan. Maar het is kortzichtig en heeft een averechtse werking, volgens David Maister.

Juist bedrijven die hun medewerkers aanmoedigen om waar te maken wat ze zeggen, zijn financieel succesvoller dan hun concurrenten. Maister baseert zic...

27,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 25,89
+
Bestel

Management briefings De professionele adviseur

1998 || Paperback || D.H. Maister || Boom

Veel professionals benaderen de taak van advies geven alsof het een

objectieve, rationele oefening is die teruggrijpt naar hun technische

kennis en expertise. Helaas is een advies geven bijna nooit uitsluitend

een rationeel proces, maar eerder een emotioneel 'duet' dat wordt

uitgevoerd door de adviseur en zijn cliënt.

Als je niet leert de emoties van de cliënt te herkennen, ermee om te gaan en erop te reageren, zul je nooit een effectief adviseur worden. De vaststelling en diagnose van een probl...

62,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Management van professionele organisaties

1999 || Paperback || D.H. Maister || Boom

Zakelijk dienstverlenende organisaties verschillen op twee gebieden van andere ondernemingen. Allereerst leveren zij dienstverlenende producten waardoor zij algemene managementprincipes minder snel toe kunnen passen. Professionele dienstverlening is meer een kwestie van maatwerk.

Ten tweede is een zakelijk dienstverlenende organisatie afhankelijk van de individuele capaciteiten van haar medewerkers. In deze vorm van dienstverlening speelt persoonlijk contact met de cliënt een belangrijke rol....