Zoekfilters
Resultaten (3)
maandag verzonden
Online invloed / Druk 1
Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen
2021 || Paperback || Bas Wouters e.a. || Boom
Beïnvloeden van het gedrag van de bezoeker van websites doe je niet zozeer met rationele argumenten, maar door het onbewuste brein te activeren.
Minimaal tachtig procent van onze keuzes maken we met ons instinctieve, onbewuste brein, stelt Daniel Kahneman, Nobelprijswinnaar en auteur van Thinking, fast and slow. Betere online resultaten bereik je door dit onbewuste brein te begrijpen: hoe mensen denken, waarom ze klikken, en hoe ze reageren op boodschappen.
Online invloed bestaat uit drie de...
Overtuigen op LinkedIn
Hoe bewezen gedragspsychologie je succesvoller maakt op LinkedIn
2022 || Paperback || Bas Wouters e.a. || Boom
Hoe vergroot je je invloed op LinkedIn? Hoe groei je uit tot autoriteit? En hoe maak je van je medewerkers merkambassadeurs? Het antwoord: door het slim toepassen van bewezen gedragspsychologie. Overtuigingsexpert Bas Wouters en LinkedIn-autoriteit Marjolein Bongers leggen je stap voor stap uit hoe je dat doet.
In dit boek vind je praktisch toepasbare richtlijnen, gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en succesvolle praktijkcases. Ook krijg je inzichten van andere specialisten, zoals bestse...
maandag verzonden
Set Invloed en Online invloed
2022 || Paperback || Robert Cialdini e.a. || Boom