Zoekfilters
Resultaten (5)
morgen verzonden
Procesmanagement in de praktijk / Druk 2 (Heruitgave)
2021 || Hardcover || Hugo Hendriks || Concept uitgeefgroep
Dit boek verschaft inzicht in het managen van de processen die essentieel zijn voor elke moderne organisatie. De nieuwste kennis en theorie uit het vakgebied zijn voor u gebundeld, u beter in staat de efficiëntie en effectiviteit van werkprocessen binnen uw organisatie te optimaliseren.
Het boek bestaat uit twee prettig leesbare delen. Deel I vormt de basis en legt uit hoe u procesmanagement in vier stappen kunt toepassen in uw organisatie: plan, do, check en act. Deze stappen vormen samen e...
morgen verzonden
Schrijfstandaard (Heruitgave)
raadgever bij taalkwesties
2014 || Hardcover || Margriet de Groot e.a. || Concept uitgeefgroep
morgen verzonden
Aan de slag met duurzame bedrijfseconomie!
2021 || Hardcover || Joost Bakker e.a. || Concept uitgeefgroep
In dit boek behandelen we in vijf hoofdstukken de belangrijkste aspecten die je moet kennen om binnen organisaties goede beslissingen te nemen, te zorgen voor een juiste financiering en de wijze waarop je buitenstaanders kunt informeren over de prestaties van jouw organisatie.
Dat doen we door uit te leggen hoe bijvoorbeeld een balans en een resultatenrekening wordt opgesteld, hoe je bepaalt of een organisatie financieel gezond en welke financieringsvormen er zijn. Ook staan we uitgebreid sti...
morgen verzonden
Bedrijfseconomie in de praktijk / Druk 5 (Heruitgave)
2021 || Hardcover || Joost Bakker e.a. || Concept uitgeefgroep
morgen verzonden
Gedrag en cultuur in organisaties (Heruitgave)
2021 || Hardcover || Pietenel Dijkstra e.a. || Concept uitgeefgroep
Werknemers vormen samen de organisatie waarvoor ze werken. Om te begrijpen waarom organisaties functioneren zoals ze doen, is dan ook inzicht in het gedrag van werknemers nodig.
In dit boek bespreken de auteurs hoe het gedrag van mensen op de werkvloer kan worden verklaard, hoe werknemers samenwerken en elkaar onderling beïnvloeden en wat de gevolgen hiervan zijn voor hun prestaties, motivatie en welbevinden en voor de organisatie zelf. In aanvulling hierop wordt uitgelegd wat een organisati...