Resultaten (5)
morgen verzonden
Relaxed vlammen
Meer misbaar in je bedrijf, minder missen van het leven
2023 || Hardcover || John Slabbekoorn || Van Duuren Management
‘Al je zakelijke doelen behalen met een doorlopend vakantiegevoel.’
Negen van de tien ondernemers is binnen tien jaar uit business. 63% verdient minder dan het minimumloon. Bizar! Aan hard werken ligt het meestal niet. Altijd ‘aan staan’, bezig, druk en onderweg. Heel veel zelf willen doen. Hopend op het kantelpunt. Dat moment dat de business voor een groot deel zelf doordraait en ook nog eens een lekkere hoeveelheid geld oplevert.
Dit ideaalbeeld lijkt voor weinigen weggelegd, maar ...
Dit is geen HR
11 rebelse regels voor een HR-revolutie
2025 || Hardcover || Bob Zeegers || Van Duuren Management
Wat hebben God en Elon Musk met elkaar gemeen? Of modeblad Vogue met natuurkunde? Wat is de overeenkomst tussen sport en magie? Waarom word je eigenlijk veel succesvoller in je werk door je te gedragen als een popster? Waarom word je beter in sport als je over je handen plast en niet één maar twee ijsjes eet?
En wat heeft dit eigenlijk allemaal met HR te maken?
Nou, niets en tegelijkertijd alles, want in zijn tweede boek deelt Bob Zeegers, auteur van de bestseller HR met ballen elf belangri...
Creatieve vuurkracht
Wat als verandering echt iets verandert?
2025 || Hardcover || Elleke van Gelder || Van Duuren Management
De tijd dat we creativiteit kunnen zien als een luxe of een leuk
extraatje is voorbij. In een wereld vol complexe uitdagingen is
creativiteit een essentiële kracht. Een kracht die we kunnen en zelfs
moeten gebruiken om positieve verandering en duurzame impact te
realiseren.
In Creatieve Vuurkracht neemt Elleke van Gelder je mee in een vernieuwende
benadering van creativiteit. Het uitgangspunt ben jijzelf. Je gaat
ontdekken waar jouw creativiteit gebleven is en manieren vinden om
vastgeroeste...
morgen verzonden
Superfijne klanten
Hoe kom je eraan?
2024 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Management
Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.
Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van kri...
morgen verzonden
Kalmte
Over realistisch leiderschap
2025 || Hardcover || Andor de Rooy || Van Duuren Management
Leiderschap is vragen om problemen. Die problemen worden niet kleiner of minder naarmate de leider en organisatie doorgroeien. In tegendeel. En met meer en grotere problemen wordt ook de turbulentie groter. Het vergt kalmte om die turbulentie realistisch en verstandig te hanteren.
Leiderschap wordt dan zichtbaar in acties en niet in mooie woorden. Een moeilijk besluit nemen, iemand stevig aanspreken, een reorganisatie inzetten, een enorme investering doen. Dit zijn kritieke momenten met een r...