Zoekfilters

Auteur
Renée van Zijl (2)
Verschijningsjaar
2020 (2)

Resultaten (3)

19,50
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Webcare

2018 || Paperback || Renée van Zijl || Econtentenzo || met inkijkexemplaar

Webcare is het uitvoeren en monitoren van online interacties met klanten en andere relaties van een organisatie via social media, met als doel het vergroten van de klanttevredenheid, het versterken van de reputatie en het stimuleren van de verkopen. Webcare is een begrip geworden bij klanten en organisaties. Het gebruik ervan is echter niet zonder risico’s. Elke reactie wordt zeer snel verspreid. Een enkel verkeerd woord kan veel reputatieschade toebrengen. In de social media zijn niet alle...

22,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 21,80
+
Bestel

De inzet van touchpoints / Druk 2

Moderne mediaplanning

2020 || Paperback || Renée van Zijl || Econtentenzo || met inkijkexemplaar

Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal ‘winkel’ kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht v...

27,50
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Communicatietheorie

Een inleiding voor communicatieprofessionals

2020 || Paperback || Désirée van Osch || Econtentenzo || met inkijkexemplaar

Iedereen communiceert. Maar wat is communicatie eigenlijk? Voor communicatieprofessionals

of iedereen die dat wil worden, biedt deze inleiding in de communicatietheorie zicht op dat zo opvallende en toch gemaskeerde fenomeen in onze maatschappij. Kort en krachtig beschrijft Désirée van Osch de basics van communicatie op een deskundige en prettig leesbare wijze. Dit levert snel en accuraat een grote dosis kennis voor een waardevol vakgebied.