Resultaten (3)
Webcare
2018 || Paperback || Renée van Zijl || Econtentenzo || met inkijkexemplaar
Webcare is het uitvoeren en monitoren van online interacties met klanten en andere relaties van een organisatie via social media, met als doel het vergroten van de klanttevredenheid, het versterken van de reputatie en het stimuleren van de verkopen. Webcare is een begrip geworden bij klanten en organisaties. Het gebruik ervan is echter niet zonder risico’s. Elke reactie wordt zeer snel verspreid. Een enkel verkeerd woord kan veel reputatieschade toebrengen. In de social media zijn niet alle...
vandaag verzonden
De inzet van touchpoints / Druk 2
Moderne mediaplanning
2020 || Paperback || Renée van Zijl || Econtentenzo || met inkijkexemplaar
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal ‘winkel’ kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht v...
Communicatietheorie
Een inleiding voor communicatieprofessionals
2020 || Paperback || Désirée van Osch || Econtentenzo || met inkijkexemplaar
Iedereen communiceert. Maar wat is communicatie eigenlijk? Voor communicatieprofessionals
of iedereen die dat wil worden, biedt deze inleiding in de communicatietheorie zicht op dat zo opvallende en toch gemaskeerde fenomeen in onze maatschappij. Kort en krachtig beschrijft Désirée van Osch de basics van communicatie op een deskundige en prettig leesbare wijze. Dit levert snel en accuraat een grote dosis kennis voor een waardevol vakgebied.