Zoekfilters
› Fontys Hogescholen (2)
› Haagse Hogeschool (HHS... (2)
› Hogeschool Rotterdam (2)
› Hogeschool Utrecht (2)
Resultaten (3)
morgen verzonden
Statistiek om mee te werken / Druk 10
2017 || Paperback || Arie Buys || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het beheersen van een aantal onderwerpen uit wiskunde en statistiek is essentieel bij tal van opleidingen en beroepen. Statistiek om mee te werken brengt de student voldoende kennis, inzicht en vaardigheden bij om zelfstandig statistische analyses uit te kunnen voeren en resultaten van derden te kunnen beoordelen. Bij dit boek hoort een uitgebreid opgavenboek.
Waarom kiezen voor Statistiek om mee te werken?
* volledige beschrijving van de benodigde statistiek voor economische, sociale en exact...
morgen verzonden
Actief en samenwerkend leren / Druk 5
De docent als begeleider
2022 || Paperback || Michel van Ast e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Goed onderbouwde theorie, voorzien van veel praktijkvoorbeelden;
- volop concrete suggesties voor de praktijk.
Leren en lesgeven zijn idealiter gericht op wendbaar gebruik. Actief en samenwerkend Leren ondersteunt docenten (in opleiding) bij het goed onderbouwd in de praktijk brengen van samenwerkend leren, werken met betekenisvolle leertaken en zelfstandig werken en leren.
Deze nieuwe editie is ontstaan door samenvoeging van de twee boeken Samenwerkend leren en Actief leren. Daardoor is er...
morgen verzonden
Praktische psychologie voor leren en onderwijzen / Druk 6
2018 || Paperback || Gert Alblas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Voor een optimale leeromgeving voor leerlingen en leraren;
- verschaft inzicht in de eigen werkwijze;
- met nieuwe onderwerpen als cyberpesten.
Praktische psychologie voor leren en onderwijzen is een aanrader voor iedereen die direct of indirect met het opleiden van leerlingen of studenten te maken heeft. De uitgave bevat waardevolle inzichten voor het scheppen van een leeromgeving waarin zowel de leerkracht als de leerling optimaal kunnen presteren. Via psychologische theorieën krijgen s...