Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)

Resultaten (4)

40,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 38,00
+
Bestel

Analysing Quantitative Survey Data for Business and Management Students

2016 || Paperback || Dawson || SAGE

This concise and practical guide explores the use of analysing quantitative survey data using classical test theory as a method for conducting research in a business and management Masters dissertation.

51,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Management en logistiek / Druk 3 (e-book)

2016 || E-book via Bookshelf || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Deze inleiding in de logistiek benadert het vakgebied vanuit het perspectief van een niet-logistiek manager. Zeer geschikt als je voor je latere beroep wel iets van logistiek moet weten, maar er geen expert in hoeft te zijn.

Waarom kiezen voor Management en logistiek?

• compleet en toch beknopt;

• helder taalgebruik;

• handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.

Management en logistiek geeft je een overzicht van de meest gangbare logistieke begrippen en legt je de samenhan...

25,65
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Hoza Over de geschiedenis van Hoza in Zaandam, Hoorn en Scheemda

van speelGoed naar Goed in logistiek; over de geschiedenis van Hoza in Zaandam, Hoorn en Scheemda

2016 || Paperback || Frans ten Horn || Profiel BV

31,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Make, Buy or Ally?

bewust kiezen voor zelf doen, uitbesteden of samenwerken

2016 || Hardcover || Ivar Davids e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar

'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)?' Dit zijn vragen waar veel organisaties mee spelen tijdens de transformatie richting 100% relevantie voor al hun stakeholders.

"Make, Buy or Ally?" helpt je bij het maken van deze keuzes om als organisatie van de toekomst bestaansrecht te behouden. Het boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visie op het succesvol organiseren van al je bedrijfsactiviteiten. H...