Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (3)
morgen verzonden
Michiel Muller / druk 6
Ervaringen van een serial entrepreneur
2012 || Paperback || Michiel Muller || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
Dit boek is voor mensen die willen lezen hoe ondernemen echt werkt. Sommigen zijn al ondernemer, anderen overwegen de stap naar ondernemerschap te maken of willen binnen hun organisatie de aantrekkelijke facetten van ondernemerschap toepassen. Michiel Muller maakt na zijn studie bedrijfseconomie in Rotterdam eerst carrière bij ExxonMobil. Hij besluit echter zijn corporate loopbaan bij een grote multinational te verlaten en gaat aan de slag bij de jonge Nederlandse oliemaatschappij Petroplus ...
morgen verzonden
Situationeel leiderschap ll en de One Minute Manager / Druk 24
help je medewerkers zichzelf te ontwikkelen en vergroot je effectiviteit
2014 || Paperback || Ken Blanchard e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
Een ondernemer komt bij de One Minute Manager met een probleem: ze heeft het gevoel dat ze alles zelf moet doen en niets aan haar medewerkers over kan laten. De One Minute Manager helpt haar inzien dat je met Situationeel Leiderschap II je leiderschapsstijl aan kunt passen aan wat een werknemer op dat moment nodig heeft en hoe je deze technieken kunt gebruiken om je werknemers te motiveren en uit te dagen. Zo word je een flexibele en succesvolle leidinggevende.
Situationeel Leiderschap II en ...
morgen verzonden
Op kop met de balanced scorecard / Druk 12
strategie vertaald naar actie
2011 || Paperback || Robert Kaplan e.a. || Atlas Contact || met inkijkexemplaar
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aan de wensen van uw klant tegemoet kunt komen? In dit boek leest u hoe u met de balanced scorecard op een evenwichtige manier de energie, de vaardigheden en de specifieke kennis die uw medewerkers bezitten, kunt richten op lange-termijndoelstellingen.In 'Op kop met de balanced scorecard' leggen de Ka...