Resultaten (5)
Keuzedeel - ondernemerschap mbo commercieel plan - MBO-KD-K0165-CP
ondernemerschap mbo commercieel plan
2022 || Paperback || OVD-Educatieve Uitgeverij || OVD Educatieve Uitgeverij
Het blended lesmateriaal Commercieel plan bestaat uit 3 hoofdstukken en bevat theorie, vragen, opdrachten, toetsen, bronmateriaal en PowerPointpresentaties. De vragen en opdrachten zijn zowel in het boek als online te maken.
Deze module kan ingezet worden voor het keuzedeel Ondernemerschap (K0165) of in iedere opleiding waarin ondernemen centraal staat.
PERSPECTIEF is de blended lesmethode voor alle niveaus van retail en logistiek in het mbo. Met het praktijkgerichte materiaal bereiden studen...
morgen verzonden
Ondernemen is doen / Druk 2
leerwerkboek voor het schrijven van een ondernemingsplan en het beheren van de onderneming
2017 || Paperback || Lorraine Vesterink e.a. || Deviant, Uitgeverij || met inkijkexemplaar
Ondernemen is doen is een afwisselende en sectoronafhankelijke methode ondernemerschap voor het mbo. In de methode werkt de leerling stapsgewijs naar een compleet ondernemingsplan toe. Het leerwerkboek is bedoeld voor leerlingen die een mbo-opleiding volgen op niveau 3 of 4. Ondernemen is doen is ook geschikt om in te zetten als keuzedeel.
Deze volledig herziene uitgave van Ondernemen is doen verschilt op meerdere punten van de vorige uitgave. Dit zijn de belangrijkste verschillen met de vori...
morgen verzonden
Rendement Evenementen & Bijeenkomsten Leerwerkboek
2017 || Paperback || Inge Berg e.a. || ThiemeMeulenhoff bv || met inkijkexemplaar
morgen verzonden
Kwalificatieoverstijgend: overeenkomsten en consumentenrecht
overeenkomsten en consumentenrecht
2017 || Hardcover || OVD Educatieve Uitgeverij || OVD Educatieve Uitgeverij
Het blended lesmateriaal Recht, overeenkomsten en consumentenrecht bestaat uit 9 hoofdstukken en bevat theorie, controlevragen, verwerkingsopdrachten, bronmateriaal en PowerPointpresentaties.
morgen verzonden
Pitch Marketing: de harde cijfers / Druk 2
de harde cijfers
2019 || Paperback || Kees Benschop || Boom
Communicatie dekt de kerntaken B1-K2 en P1-K2 van het kwalificatiedossier Marketing, Communicatie en Evenementen, plus een deel van kerntaak B1-K1. Ook bereidt dit boek voor op het SPL/ECABO-examen Communicatie. Het boek legt, samen met de andere titels van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het Nima A diploma.
Pitch is een methode voor commerciƫle opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustig...