Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

32,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Effectieve tweegesprekken / Druk 2

2006 || Paperback || Marike van den Berg || Boom

Hoe leidt u als leidinggevende de gesprekken met uw medewerkers in goede banen, en houdt u ook bij kritiek of slecht nieuws de werkrelatie prettig? Hoe geeft u op een motiverende manier feedback? En op welke manier laat u een kandidaat optimaal tot zijn recht komen tijdens een selectiegesprek? Op deze en andere vragen geeft Effectieve tweegesprekken antwoord.Met de elementaire gespreksvaardigheden uit dit boek staat u sterker in uw schoenen in elk gesprek. Het voert u per gesprekstype vlot va...

38,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Praktijkgidsen voor manager en ondernemer Klantgericht corresponderen

2014 || Paperback || E. Grubben e.a. || Boom

Klantgericht corresponderen is een praktische gids voor iedereen die brieven schrijft of er verantwoordelijk voor is. U vindt in dit boek:zeven succesfactoren voor klantgerichte brievenconcrete handvatten voor strategische, klantgericht en correct corresponderentechnieken om betere openings-en slotzinnen te makentips en structuren voor informatieve brieven, commerci brieven, klachtbehandelingsbrieven, slechtnieuwsbrieven en betalingsverzoekentips voor standaardcorrespondentie, e-mails en fax...