Zoekfilters
Resultaten (10)
morgen verzonden
Cool is hot
ambitieuze braincandies met een missie!
2012 || Paperback || Rene C.W. Boender || Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Ambitieuze braincandies met een missie!
Cool is Hot is de volgende stap op weg naar zakelijk geluk! Want zakelijk geluk ligt voor het oprapen, zeker als je gebruik maakt van de laatste wereldwijde know how op dit gebied.
Cool is Hot is de definitieve doorbraak van de EQ in zowel je zakelijke als privé leven...
En je zult er tegelijk meer lol aan beleven dan ooit tevoren, want leiding geven is leuker als je het ziet als een spel. Maar wel een spel dat je wilt winnen!
In zijn nieuwe boek pr...
morgen verzonden
Komt een Klant bij de Kassa / druk 2
2012 || Hardcover || Saskia Lips || Reality Bites Publishing B.V.
Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes?
Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn.
In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden ...
morgen verzonden
Musiconomie / druk 4
Zelfstandig ondernemen voor musici en artiesten
2012 || Paperback || Ton Lamers e.a. || Coutinho || ook als eBook
Musici en andere artiesten moeten meer in huis hebben dan creativiteit en talent. Voor het succesvol runnen van hun beroepspraktijk is ook bedrijfseconomisch inzicht een vereiste.
Musiconomie bespreekt de economische, fiscale en juridische aspecten van de beroepspraktijk van de artiest, de musicus en de docent. Aan bod komen onder andere belastingzaken, zelfstandigheid, samenwerkingsvormen, auteursrecht, overeenkomsten en administratie. Kortom, alles wat artiesten moeten weten om zelfstandig...
morgen verzonden
Praktijkboek strategie
routeplan voor het ontwikkelen van een werkbare bedrijfsstrategie
2012 || Paperback || Aimé Heene e.a. || Lannoo
Een praktische handleiding om je bedrijfsstrategie te realiseren Moet je onderneming een missie hebben? Hoe bepaal je strategische prioriteiten? Waarvoor dient een SWOT? Hoe leer je opportuniteiten ontdekken? Is het soms niet beter om een product af te stoten? Hoe zet je een strategie het best om in een actie? Strategiebepaling blijkt vaak moeilijker dan gedacht. Bij managers is de verleiding groot om snel te grijpen naar modieuze concepten. Bedrijven missen vaak een solide basis om te beslis...
morgen verzonden
Vermogensstructuur en Vermogensmarkt Opgavenboek 8e druk / Druk 8
van winst naar waarde
2012 || Paperback || A.B. Dorsman e.a. || Convoy Uitgevers BV
Dit opgavenboek maakt deel uit van de studiemethode Vermogensstructuur en Vermogensmarkt.
Over de auteurs:
Prof. dr. A.B. Dorsman is partner van LMG Glocal. Tevens
is hij verbonden aan de Vrije Universiteit Amsterdam.
Daarnaast is hij president van CEVI, Center for Energy
and Value Issues, lid van de board of directors van de
Multinational Finance Society en redacteur van het MAB
(Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie) en
voorts betrokken bij praktijkopleidingen voor financieelecono...
morgen verzonden
Het anti-sleurboek / druk 1
eerste hulp bij baanbalen en ander werkbederf
2012 || Paperback || Bart Flos || Haystack
Waarom gaat de één met een knoop in zijn maag naar het werk terwijl de ander dat vrolijk fluitend doet? En hoe komt het dat sommigen de minuten van elk uur aftellen terwijl anderen uren te kort komen?
Of je nou last hebt van een versuffende saaiheid, sluipende overbelasting of slepend overwerk: in dit boek ontdek je hoe je weer plezier in je werk krijgt. Bedenk: jij bent aan zet. Koppel je sleurhut los en kies voor anti-sleur, de ultieme carrièrefi tness!
Bart Flos, auteur van de bestsell...
morgen verzonden
Het klimaatprobleem / druk 1
geen probleem
2012 || Paperback || Jef Ruten || Mijnbestseller B.V.
Wij hebben een klimaatprobleem.
De informatie die ons dagelijks in dit verband bereikt is op zijn zachtst gezegd nogal verwarrend. Dit boekje poogt duidelijkheid te verschaffen. Het beschrijft de processen die de oorzaak zijn van de steeds hoger wordende CO2-concentratie in de atmosfeer maar beschrijft ook maatregelen die deze groei kunnen stoppen of zelfs negatief kunnen laten worden. Het implementren van de meeste van deze maatregelen vergt enorme investeringen en zal dientengevolge slechts...
morgen verzonden
Vrij en blij zelfstandig ondernemen / druk 1
2012 || Paperback || Marja van der Ende || Wedding 1844 B.V.
Wilt u zelfstandig ondernemen, maar heeft u last van onzekerheid? Faalangst? Verlegenheid? Perfectionisme? Raakt u al geblokkeerd bij de gedachten aan het zetten van de eerste stappen naar de Kamer van Koophandel, de Belastingdienst, de boekhouder of de bank? Dit boek helpt u te ontdekken wat de functie van uw blokkades zijn en hoe u deze blokkades kunt doorbreken met behulp van simpele ontladingsoefeningen.Is het mogelijk om te genieten van uw onzekerheid, irritaties, machteloosheid, minderw...
morgen verzonden
Slim werken slim reizen / druk 1
hoe implementeer ik het nieuwe werken
2012 || Hardcover || Linda van Tilburg e.a. || MKB Servicedesk BV
Weet jij als ondernemer hoeveel tijd jouw medewerkers iedere week kwijt zijn aan reizen? Hoe lang ze in de file staan? En hoe ze die tijd beter kunnen besteden? Wat win jij ermee als ze op flexibele tijden werken: onderweg, thuis of op kantoor?
Op deze vragen geeft dit boek antwoord. Ook komt aan bod hoe jij als ondernemer jouw organisatie en bedrijfscultuur klaar maakt voor de toekomst en hoe je het reis- en werkgedrag van je medewerkers positief beïnvloedt. Dit boek voorziet je van praktis...
morgen verzonden
Je bent wie je kent / druk 1
2012 || Hardcover || Edouard van Arem e.a. || Paradigma
Netwerken is veel meer dan kaartjes verzamelen. Het is een levenskunst zo oud als de mensheid zelf. Wij zijn immers sociale dieren en om in de groep te overleven was het letterlijk van levensbelang om zowel te geven als te nemen. Die essentiële levenskunst zijn we echter uit het oog verloren. Rendement voor het individu is belangrijker geworden dan profijt voor anderen in het netwerk. Deze houding leidt vaak tot teleurstelling want om succesvol te netwerken moet je durven delen. Dit boek laa...