Zoekfilters
Resultaten (6)
morgen verzonden
Digitale trends
Hoe als bedrijf om te gaan met de digitale revolutie
2022 || Hardcover || Wim Kweekel || Het Nieuwe Vizier
Momenteel vinden vele veranderingen plaats die vooral ingegeven worden door de verdergaande digitalisering. Het heeft onmiskenbaar een aantal voordelen, maar ook nadelen. Het biedt bedrijven kansen. Maar het kunnen ook bedreigingen zijn. In het boek komen een aantal trends aan de orde en de vraag hoe deze trends te beoordelen. Ook en vooral komt aan de orde hoe de relevante trends in de eigen bedrijfsvoering en (niet te vergeten) bij de eigen klanten zijn toe te passen.
Het boek is tot stand...
morgen verzonden
Doelen formuleren
Oplossingen van & door experts
2020 || Paperback || Wim Kweekel e.a. || Het Nieuwe Vizier
morgen verzonden
En nu gaan we het echt beter doen!
De essentie van verbeteren
2022 || Hardcover || Wim Kweekel e.a. || Het Nieuwe Vizier
"En nu gaan we het echt beter doen" is een makkelijk leesbare parabel over de ervaringen van de muis Charles. Op zijn zoektocht naar koek-kruimels komt hij bij vele bedrijven. Hij komt er gaandeweg achter dat het ene bedrijf beter om gaan met veranderingen en verbeteringen dan het andere. Zijn bevindingen zijn voor iedereen herkenbaar en kunnen gezien worden als de wetmatigheden bij alle veranderings- en verbetertrajecten.
morgen verzonden
Boem! Voort! Een businessroman over resultaatgericht veranderen.
een businessroman over resultaatgericht veranderen.
2011 || Hardcover || Wim Kweekel || Nieuwe Vizier, Het
Boem! Voort! Een businessroman over resultaatgericht veranderen
Dit boek beschrijft de reis die Flo Ganar maakt om een vastgelopen bedrijf weer op de rails te zetten. Een reis die loopt van Boem! tot Voort!
Wat u kunt leren uit dit boek:
* Wat de succesfactoren zijn van een succesvolle organisatie.
* Wat de cruciale functies zijn om elk organisatiedoel te halen.
* Op grond waarvan klanten besluiten nemen en hoe u dat kunt beïnvloeden.
* Wat de core business van een manager is.
Wat u met dit...
morgen verzonden
Resultaatgericht Organiseren
productiviteit en plezier in werk
2013 || Hardcover || Dik Bijl e.a. || Nieuwe Vizier, Het
morgen verzonden
Werken met bevlogen medewerkers
Bouwen aan een leukere organisatie met betere resultaten
2022 || Paperback || Wim Kweekel e.a. || Het Nieuwe Vizier
Bevlogen medewerkers. Wie wil ze niet? Er is een verschil tussen bevlogen en tevreden medewerkers. Bevlogen medewerkers lopen harder, zetten zich meer in, zorgen vooral voor tevredener klanten en afnemer en zijn productiever. In dit compacte boekje wordt kort, krachtig en begrijpelijk ingegaan op de vraag hoe compacte medewerkers te krijgen en te houden.