Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

29,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

De conversation manager 2013 / Druk 14

de kracht van de hedendaagse consument / het einde van de traditionele adverteerder

2018 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van

?De voorbije jaren is het internet ge

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

De ruwe diamant

2023 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van || met inkijkexemplaar

Heel veel bedrijven hebben de intentie om klantgericht te zijn, maar slechts weinige slagen erin om de klant écht gelukkig te maken. Hun producten zijn niet onderscheidend genoeg, de leidinggevende is niet echt betrokken en kan dat dus ook niet overbrengen op de medewerkers, of ze hebben geen beloningssysteem dat motiverend werkt voor de klantenbeleving.

De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisa...