Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)

Resultaten (3)

23,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,85
+
Bestel

Het werkvormenboek / druk 1

40 loopbaanoefeningen die werken

2010 || Paperback || Rupert Spijkerman e.a. || Uitgeverij Thema

Wanneer ben je tevreden over je eigen leven en loopbaan? Wat zijn de patronen waarin je zit vastgeroest? Welke dilemma's houden je gevangen? In Het werkvormenboek staan veertig verrassende werkvormen die je als loopbaanbegeleider, trainer of coach toe kunt passen bij cliënten met loopbaanvragen.

Praktisch boek voor loopbaanbegeleiders

De werkvormen staan gerangschikt naar relevante thema's als visualisatie, ontspanning, actieplanning en communicatie. Zo help je de cliënt op een effectieve ...

46,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 44,18
+
Bestel

Professionele gespreksvoering met MyLab / Druk 3

2022 || Paperback || Martin Reekers e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Vakkennis alleen is niet meer voldoende als je goed wilt zijn in je vak. Instrueren, coachen, leidinggeven, onderhandelen of een professionele mening uitdragen vragen om goede communicatievaardigheden. Dit boek leert je effectief communiceren aan de hand van relevante theorie en tal van voorbeelden uit de praktijk.

Professionele gespreksvoering bestaat uit drie delen. In het eerste deel worden de basisregels van professionele gespreksvoering uitgelegd. Deel twee gaat in op complexe gespreksva...

34,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Professionele gespreksvoering, 3e editie (e-book)

2023 || E-book via Bookshelf || Martin Reekers e.a. || Pearson Benelux B.V.

Vakkennis alleen is niet meer voldoende als je goed wilt zijn in je vak. Instrueren, coachen, leidinggeven, onderhandelen of een professionele mening uitdragen vragen om goede communicatievaardigheden. Dit boek leert je effectief communiceren aan de hand van relevante theorie en tal van voorbeelden uit de praktijk.

Professionele gespreksvoering bestaat uit drie delen. In het eerste deel worden de basisregels van professionele gespreksvoering uitgelegd. Deel twee gaat in op complexe ...