Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)
Uitgever
Boom (2)

Resultaten (3)

22,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,80
+
Bestel

Invloed / Druk 6

de zes geheimen van het overtuigen

2021 || Paperback || Robert B. Cialdini || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Mechanismen en technieken

Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?

De sleutelprikkel

Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, he...

16,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 16,10
+
Bestel

Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

2024 || Paperback || Harvard Business Review e.a. || Van Ditmar Boeken B.V.

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.

41,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 39,43
+
Bestel

De kracht van timing - Pre-suasion: overtuigen op het beslissende moment

Pre-suasion: overtuigen op het beslissende moment

2018 || Paperback || Robert B. Cialdini || Boom || met inkijkexemplaar

De kracht van timing voegt een nieuwe, cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. Het is een baanbrekend boek: uniek, fascinerend en waanzinnig praktisch.

Sinds het verschijnen van de megabestseller Invloed in 1984 geldt Cialdini als dé autoriteit op het gebied van overtuigingskracht. In De kracht van timing laat hij zien dat niet alleen wat je zegt of hoe je het zegt, maar ook wanneer je het zegt, bepaalt of je iemand kunt overtuigen. H...