Zoekfilters

Resultaten (3)

13,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 12,83
+
Bestel

Feedback om leren zichtbaar te maken - beknopte uitgave

2021 || Hardcover || John Hattie e.a. || Bazalt Educatieve Uitgaven || met inkijkexemplaar

Feedback wordt beschouwd als één van de krachtigste invloeden op lesgeven en leren. Maar tegelijkertijd kan de impact van feedback heel wisselend zijn, afhankelijk van het type feedback

en hoe deze wordt gegeven en ontvangen.

Dit boekje is de beknopte uitgave van het boek Feedback om leren zichtbaar te maken. De auteurs geven aan hoe je je lesgeven zo kunt inrichten dat het de best mogelijke basis vormt voor feedback. Daarbij baseren ze zich op onderzoek, theoretische inzichten en een grot...

56,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,20
+
Bestel

10 denkkaders om leren zichtbaar te maken (Heruitgave)

Hoe ons denken het lesgeven positief kan beïnvloeden

2021 || Hardcover || John Hattie e.a. || Bazalt Educatieve Uitgaven || met inkijkexemplaar

Hoe leraren denken over leren en over hun eigen rol hierin, is een van de belangrijkste invloeden op de leerprestaties van leerlingen. Samen met Klaus Zierer beschrijft John Hattie de denkkaders die leraren zich eigen kunnen maken om het maximale uit hun leerlingen te halen. Deze praktische gids met vragenlijsten, schema’s, checklists en oefeningen laat voor elke school precies zien hoe de denkkaders kunnen worden toegepast.

Voor 10 denkkaders om leren zichtbaar te maken bewerkten John Hatt...

13,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 12,83
+
Bestel

10 denkkaders om leren zichtbaar te maken - beknopte uitgave (Heruitgave)

Hoe ons denken het lesgeven positief kan beïnvloeden

2021 || Hardcover || John Hattie e.a. || Bazalt Educatieve Uitgaven || met inkijkexemplaar

Hoe leraren denken over leren en over hun eigen rol hierin, is een van de belangrijkste invloeden op de leerprestaties van leerlingen. Samen met Klaus Zierer beschrijft John Hattie de denkkaders die leraren zich eigen kunnen maken om het maximale uit hun leerlingen te halen. Deze denkkaders komen voort uit het boek Leren zichtbaar maken. Een voorbeeld van zo’n denkkader is: Ik streef naar een uitdaging voor alle leerlingen, zodat ze niet alleen ‘hun best doen’. Als dit je denkkader is,...