Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (2)

39,50
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 37,53
+
Bestel

SCHETSEN NAAR DE GEEST VAN DE TIJD

50 jaar Maatschappelijke Thema's en Reclame

2024 || Hardcover || Jan Lantink || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Schetsboek over maatschappelijke thema's en Reclame.

Als rode draden lopen door dit schetsboek een vijftal centrale thema’s. Geschetst over een periode van zo’n 50 jaar. Het zijn sociaal- en cultureel-maatschappelijke thema’s. Gezondheid, duurzaamheid, gezin en emancipatie, sociale cohesie en veiligheid.

BIj de thema's zijn kenmerkende campagnes gezocht uit vele bronnen. Inclusief archieven, met prominent het archief van SIRE. Dat ook ruim 50 jaar bestaat.

Voorafgaande aan de centrale ...

32,10
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 30,50
+
Bestel

De kracht van een sterke positionering. / Druk 4

2024 || Hardcover || Jan Lantink || Brave New Books || met inkijkexemplaar

Dit boek gaat over de kracht van positioneren. Het is bedoeld voor vakgenoten, maar het is heel toegankelijk voor mensen, die zijdelings te maken hebben met de positionering van hun organisatie en hun merken.

Positioneren gaat over te nestelen van betekenisvolle waarden in het brein van mensen. Zodanig dat gedrag van mensen erdoor wordt beïnvloed. Kopende mensen, maar ook medewerkers. En mensen. die van invloed zijn op de positie van organisaties.

Breinpositionering in deel III wordt gebouwd...