Resultaten (7)
morgen verzonden
Tendens Gastheer/-vrouw werkboek
|| Hans Veelers || Edu'Actief
Dit werkboek behandelt de werkzaamheden van de gastheer. Het ontvangst, verblijf en afscheid van de gast komen aan bod met onderwerpen die daarbij horen, zoals gastenservice, menuleer en verkoop en afrekenen.
morgen verzonden
Verblijf instructie-/werkboek Tendens GHV inclusief code
|| Hans Veelers || Edu'Actief
In deze module verblijf van Tendens GHV komen alle onderdelen van de verblijfsfase aan bod: het serveren van zwak en sterk alcoholhoudende dranken, het adviseren, verkopen en serveren van gerechten en het debarrasseren van gerechten. Deze module is ook onderdeel van het Tendens GHV instructie-/werkboek, ISBN 978 90 3720 163 5.
morgen verzonden
Backoffice hotel werkboek Tendens
2016 || Paperback || Hans Veelers e.a. || Boom Beroepsonderwijs
morgen verzonden
Tendens Bronnenboek het ondernemingsplan
ondernemer horeca
2017 || Paperback || Carolien Hurkx-Jansen e.a. || Edu'Actief || met inkijkexemplaar
Je hebt het diploma Manager/ondernemer horeca behaald ... en dan? Bij leidinggeven aan een bedrijf of vestiging komt veel kijken. Naast aandacht voor kennis is er daarom in het lesmateriaal van Tendens Ondernemer Horeca veel aandacht voor de beroepscompetenties. Kenmerkend voor de methode Tendens Ondernemer Horeca zijn de specifieke beroepssituaties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardig...
morgen verzonden
Tendens Officemedewerker werkboek
|| Hans Veelers || Edu'Actief
Dit werkboek behandelt de werkzaamheden van de officemedewerker. Er wordt ingegaan op onderwerpen als bestek, serviesgoed, reiniging en HACCP. Ook zaalinrichting en het werken in de facilitaire dienst worden behandeld.
morgen verzonden
Tendens Werkboek Frontoffice hotel
2016 || Paperback || Hans Veelers e.a. || Edu'Actief
morgen verzonden
Promoten en verkopen hotel
2017 || Paperback || Hans Veelers || Boom Beroepsonderwijs || met inkijkexemplaar
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
Wat kun jij doen om ervoor te zorgen dat alle kamers en vergaderzalen...