Zoekfilters
Resultaten (4)
Klantgericht.info Werken in de retail niveau 3 en 4
2016 || Paperback || C. Bakker e.a. || Edu'Actief || met inkijkexemplaar
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.Bij werken in de retail draait het vooral om logistieke werkzaamheden en uitera...
Klantgericht Retailmarketing niveau 3 en 4
2016 || Paperback || C. Bakker || Edu'Actief || met inkijkexemplaar
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.Bij retailmarketing voor niveau 3-4 draait het om de wensen en behoeften van de...
Klantgericht Verkopen niveau 3 en 4
2016 || Paperback || C. Bakker || Edu'Actief || met inkijkexemplaar
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Bij verkopen draait het vooral om verkoopactiviteiten. In dit boek wordt ingeg...
IKZ Integrale kwaliteitszorg en duurzaamheid / Druk 9
2025 || Paperback || C. Bakker e.a. || Noordhoff
- Actueel en compleet overzicht van het vakgebied Kwaliteitsmanagement;
- geeft een goed beeld van duurzaam ondernemen in de 21e eeuw;
- aandacht voor de belangen van de aandeelhouders, de stakeholders en het zoeken van een balans tussen profit, planet en people.
IKZ – Integrale kwaliteitszorg en duurzaamheid verschaft studenten inzicht in het vakgebied Kwaliteitsmanagement en de toepassing ervan in het bedrijfsproces. Het volledige proces van kwaliteitszorg binnen een organisatie en de bij...