Zoekfilters

Verschijningsjaar
2024 (3)
2014 (2)

PR & Voorlichting (8)

35,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,19
+
Bestel

Vaker in de media

Zo kom je als vrouwelijk expert in beeld

2024 || Paperback || Janneke van Heugten || Van Duuren Management || met inkijkexemplaar

Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Helaas zijn vrouwelijke experts nog altijd ondervertegenwoordigd in het nieuws. Slechts een derde van de personen die we zien, horen en lezen in de media is vrouw, blijkt uit onderzoek van het Commissariaat voor de Media. Dat beeld wordt nog veel schever naarmate de vrouwen ouder worden. En komen de vrouwen wél aan het woord, dan lopen ze risico op stereotype framing. Redacties roepen dat vrouwen te vaak ‘nee’ verkop...

55,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 52,25
+
Bestel

Introducing Public Relations

Theory and Practice

2011 || Paperback || Butterick || SAGE

Exciting, engaging and dealing with both the theory and day-to-day practice of public relations, this is a conscise and approachable alternative to the larger, dryer and more expensive textbooks currently on the market.

24,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Door de ogen van je stakeholders

Draagvlak voor je verandering

2024 || Paperback || Lukas Burgering || Van Duuren Management

Iedere organisatie – of het nou een commercieel bedrijf, een gemeente of een non-profit is – heeft stakeholders. En dat zijn er vaak meer dan je in eerste instantie denkt. Allemaal mensen die iets van jou vinden. Allemaal organisaties die in meer of mindere mate van invloed zijn op de verandering die jij wilt bereiken. Alle stakeholders samen noemen we wel het netwerk. Lukas Burgering laat in zijn nieuwste boek overtuigend zien hoe je dat netwerk optimaal inzet om de doelen van jouw organ...

39,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Mediarelaties en persvoorlichting / Druk 1

framen, pluggen en positioneren bij politiek en overheid

2014 || Paperback || Chris Aalberts e.a. || Boom

Traditionele en online media spelen een steeds belangrijkere rol in de wereld van overheid en politiek. Er gaat geen dag voorbij of volksvertegenwoordigers, wethouders, ministers of ambtenaren zijn in het nieuws. Persvoorlichters proberen deze media-aandacht in goede banen te leiden. Zij verzorgen alle mogelijke vormen van communicatie om het beleid van politici en daarmee ook de politici zelf zo goed mogelijk te presenteren.

In dit boek komen verschillende aspecten van persvoorlichting en me...

15,00
Leverbaar vanaf 20 november
+
Bestel

Sociale media met ziel en Zakelijkheid

2024 || Paperback || Anneke Van der Voort || Uitgeverij Rheia

20,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Alles wat PR-bureau's je niet vertellen

2020 || Paperback || Aaron Mirck || VMM Media

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Issuesmanagement / Druk 3

een stappenplan

2014 || Paperback || Frank Korver e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving. Hoe herken je als organisatie welke discussies relevant zijn en welke kansen of bedreigingen eruit voort komen? Hoe bereid je je voor op turbulentie in de media en de publieke opinie en hoe krijg je meer grip op dat proces?

Het tijdig herkennen en managen van relevante...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Buurman, wat doet u nu?

Over wel-of-niet-in-mijn-achtertuin

2023 || Paperback || Annik Dirkx e.a. || Pelckmans

We willen met zijn allen minder files en meer open ruimte, bewegingsvrijheid en rust… En iedereen is voor groene energie. Maar niemand wil die windmolen in zijn achtertuin. Het niet-in-mijn-achtertuin- of NIMBY-syndroom heeft ons in de tang: projecten sneuvelen of verzanden in een loopgravenoorlog tussen burgers, bedrijven en overheden. En dat alles is de schuld van de buurman. Maar kijken bedrijven en overheden niet te gemakkelijk neer op hun ‘zure buren’? Zien ze zichzelf wel genoeg a...