Zoekfilters

Verschijningsvorm
Hardcover (2)
Paperback (2)

Non-fictie informatief professioneel algemeen (4)

42,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Het waarderend werkboek

de praktijk en implementatie van Appreciative INquiry

2019 || Hardcover || R. Masselink e.a. || Gelling Publishing

Na de verschijning van het leerboek Waarderend Organiseren; co-creatie van duurzame verandering, over Appreciative Inquiry, ontstond al snel de behoefte aan een meer praktische uitleg van deze relatief jonge veranderkundige methode. Dit werkboek is een receptenboek met daarin de principes en de praktische toepassing van de methode, en dus een logisch vervolg op het eerste boek.

De auteurs willen met dit boek de methode toegankelijk maken voor organisaties die te maken hebben met veranderingspr...

51,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Waarderend Organiseren

appreciative Inquiry

2009 || Hardcover || K. Ahaus || Gelling Publishing

Appreciative Inquiry: co-creatie van duurzame verandering

Dit boek geeft een praktische en levendige schets van AI in de Nederlandse en Belgische praktijk. Appreciative Inquiry(waarderend onderzoeken) staat voor een positieve kijk op verandering in organisaties.Meer betrokkenheid, meer succes en een duurzamer resultaat.

‘Waarderend Organiseren, Appreciative Inquiry: co-creatievan duurzame verandering’, is geschreven door managers, consultants en wetenschappers en bestemd voor allen die zich w...

86,15
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Handboek risicomanagement / druk Heruitgave

2012 || Paperback || Cees J. Muusse e.a. || Gelling Publishing

63,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Handboek Appreciative Inquiry

co-creatie van vernieuwing in cultuur, bedrijf en samenleving

2018 || Paperback || Robbert Masselink e.a. || Gelling Publishing

Waarom waarderen?

Waarom zou je als manager of als medewerker in een bedrijf de moeite nemen om positief, waarderend naar de organisatie en naar de mensen om je heen te kijken? Waarderend organiseren (appreciative inquiry) gaat verder dan alleen jezelf of een ander een plezier willen doen. Het gaat niet om de ontkenning van tekortkomingen, omdat je niet eerlijk naar problemen zou willen kijken... Het gaat erom dat je voor de voortgang, de ontwikkeling en vernieuwing van je bedrijf een aanpak ...