Zoekfilters

Uitgever
Noordhoff (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Media en computercommunicatie (3)

30,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Social learning en leren met sociale media (e-book)

2015 || E-book via Bookshelf || Marcel de Leeuwe. e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

- Aandacht voor social learning en social media binnen leerprocessen;

- geen boek over tools;

- aanvullend materiaal online beschikbaar.

Social learning en leren met sociale media gaat in op de veranderende wereld van leren, waarin sociale media een belangrijke rol spelen. Het boek geeft richting aan de rol die social learning en leren met sociale media spelen binnen leerprocessen in het onderwijs en in organisaties.

We leven in een dynamische samenleving waarin...

34,95
Levertijd: 5 werkdagen
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Social learning en leren met sociale media

2015 || Paperback || Marcel de Leeuwe. e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Aandacht voor social learning en social media binnen leerprocessen;

- geen boek over tools;

- aanvullend materiaal online beschikbaar.

Social learning en leren met sociale media gaat in op de veranderende wereld van leren, waarin sociale media een belangrijke rol spelen. Het boek geeft richting aan de rol die social learning en leren met sociale media spelen binnen leerprocessen in het onderwijs en in organisaties.

We leven in een dynamische samenleving waarin de manier waarop we communicer...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Toekomstonderzoek / Druk 2

basis voor actie

2015 || Paperback || Boudewijn Raessens || Boom || met inkijkexemplaar

TOEKOMSTONDERZOEK

Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze leemte. Er bestaat weliswaar geen blauwdruk voor het analyseren van de toekomst, maar het boek is het resultaat van een verkenning waarbij enerzijds valkuilen van toekomstvisies worden herkend en waarbij anderzijds de basis wordt gevormd voor het zelf uitvoeren van toekomstonderzoek....