Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenMassacommunicatie (7)
maandag verzonden
SCHATTEN ONTHULD! simpel met QR-codes
over VERLEIDEN, VERBINDEN, VERRIJKEN, VERWONDEREN
|| Paperback || Frans Hendrikx || Brave New Books
Veel natuur-, cultuur-, kunstschatten en verhalen blijven ongezien of ongehoord voor het publiek. Hoe jammer is dat?
Wat als je die verhalen direct boven tafel tovert als ze ertoe doen? Verhalen die mensen verleiden, verbinden, verrijken en verwonderen? Hoe mooi is dat?
De QR-code is de sleutel, want er is nog steeds geen beter alternatief om sneller en goedkoper verborgen locatie gebonden informatie toegankelijk te maken.
In het boek laat ik zien:
• Wie de QR-code al met succes inzet en ...
maandag verzonden
Spreken is zilver. Overtuigen is goud. / druk 1
waarschijnlijk de beste mediatraining die u zal krijgen. In minder dan 2 uur lezen. Lessen uit 25 jaar media- en debatervaring van een bonthandelaar.
2013 || Paperback || Marc Wajsberg || Brave New Books
Wordt u niet nerveus bij de gedachte dat een journalist u een microfoon of camera voor uw gezicht duwt? Wil u in dergelijke omstandigheden, of in een openbaar debat, zo goed mogelijk naar voren komen?
Verwerf controle als men u een microfoon onder de neus schuift, of als de camera's draaien. Managers die een bedrijf of branche verdedigen en de politicus op elk niveau, moeten in die omstandigheden scoren.
Met dit boek kan u op elk niveau uiterst snel aan de slag. De auteur maakt een ondersch...
maandag verzonden
HAIKU - PRACHT
2023 || Paperback || Johan Zwerver || Brave New Books
In de traditie van de Japanse dichtkunst bevat deze gedichtenbundel alleen maar haiku's over verschillende natuurverschijnselen zoals bomen, vogels, vlinders, bloemen enz.
maandag verzonden
Drukkers & Dromers
2017 || Paperback || Richard van Hoorn || Brave New Books || met inkijkexemplaar
Organisatieadviseur Richard van Hoorn beschrijft in 50 columns de veranderende grafische industrie. Van traditioneel ambachtelijk naar een moderne industrie.
De columns zijn eerder gepubliceerd in het vakblad Graficus en geven een inkijkje in een van oudsher gesloten bedrijfstak. Leuk en herkenbaar voor wie betrokken is bij een drukkerij. Boeiend voor degene die deze bedrijfstak van binnen uit wil leren kennen.
maandag verzonden
Cirkels en rechte lijnen
communicatie tussen Chinezen en Nederlanders
2016 || Paperback || Ardi Bouwers || Brave New Books || met inkijkexemplaar
De communicatiestijlen van Chinezen en Nederlanders verschillen enorm: van indirect en cirkelend tot recht-toe-recht-aan, in rechte lijnen. Cross-cultureel communiceren vereist voorzichtiger manoeuvreren dan je in je eigen cultuur gewend bent. Achtergrondkennis van de Chinese cultuur helpt om effectiever te communiceren en misverstanden te voorkomen.
Ardi Bouwers is sinologe, geeft college over China in de 21ste eeuw bij Amsterdam University College en is eigenaar van China Circle. Eerder w...
maandag verzonden
'Brussels Calling'
Thriller over pers en zakenwereld
2014 || Paperback || Frank Depreitere || Brave New Books
Het hoofdpersonage Philip werkt als managing partner in een communicatiebureau in Brussel tijdens de maffiose jaren negentig. Na de verhuizing van de zaak neemt het bureau Alex in dienst. Hij heeft een groot netwerk achter zich, wat hem in staat stelt om snel belangrijke opdrachten uit de bedrijfswereld binnen te halen. Er hangt een waas van geheimzinnigheid rond Alex. De managing director van het communicatiebureau Richardus heeft ondanks zijn huwelijk een affaire met de secretaresse. Philip...
maandag verzonden
Communicatie Exhortatie
Memen moet je kunnen meten, zeker als je wilt weten.
2020 || Paperback || Timothy Zuiverloon || Brave New Books || met inkijkexemplaar
Om beter content te creëren voor bedrijven moeten communicatiespecialisten steeds beter data kunnen analyseren. Het nieuwe tijdperk van informatie verkondigen is aangebroken. Beoogde doelstellingen voor organisaties worden complexer, doordat de doelgroep steeds makkelijker en sneller over informatie kan beschikken. Voor het verspreiden van onjuiste informatie kan een hoge prijs betaald worden. Voor een positief resultaat, zal de communicatiespecialist inspirerende memen moeten creëren, dit ...